4019 بازدید

شرکت راه و ساختمان هامش بر (سهامی خاص) به شماره ثبت ۶۵۰ با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید فرآورده های سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن (شن و ماسه) دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت استان سمنان با استاندارد ملی ایران و استانداردهای بین المللی نظیر ISO 14001 و ISO 9002 و OHSAS 18001 آمادگی خودرا جهت ارائه مصالح سنگی و خدمات ساختمانی اعلام می نماید.

تولیدات شرکت:
این شرکت بزرگ تولیدکننده ی مصالح سنگی پشت سرندی، بلوکاژ، قلوه سنگ، ماسه بادی و ماسه خاکی مناسب برای بتن، ملات و آسفالت است.

بخش آزمایشگاه کنترل کیفی:
آزمایشگاه شن و ماسه هامش بر یکی از مجهزترین آزمایشگاههای کنترل کیفی شن و ماسه و مکانیک خاک در استان سمنان بوده که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر با استفاده از کادر مجرب و آزمایشگاه فنی مجهز، تمامی آزمایشات شیمیایی و فیزیکی سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن را که مطابق با استاندارد های ملی ایران می باشد؛ به نحو مطلوب ارائه می نماید .
ماهمواره مفتخریم؛ که با راه اندازی واحد آزمایشگاه شیمیایی برای اولین بار در شهر سمنان تمامی آزمایشات شیمیایی در سنگدانه ها مخصوصا” سولفات های محلول در آب و سولفات کل و نمکهای کلریدی محلول در آب با استفاده از معرفهای شیمیایی MERK آلمان پیوسته در این آزمایشگاه مورد بررسی قرار می گیرد؛ تا با فرآیند بهبود مستمر، محصولی با اطمینان و فراتر از سطح استاندارد به مشتریان عرضه نماییم.

کاتالوگ شرکت هامش برمطالعه اطلاعات بیشتر
لازم بذکر است؛ این شرکت محصولات خود را با شرایط بسیار ویژه ارائه نموده و تاکنون با بیش از دهها شرکت، نهاد، سازمان و ارگانهای دولتی و غیر دولتی دراین زمینه همکاری داشته است .

امیدواریم با همکاری های سازنده در پیشبرد اهداف عالیه و پروژه‌های مربوط به مشتریان محترم کوشا باشیم. در ضمن ارسال هر گونه نظریات اصلاحی و پیشنهادات به نشانی زیر موجب امتنان خواهد بود .

لیست جدید نرخ فروش مصالح از ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ که از سوی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان شن و ماسه استان سمنان ابلاغ شده، بشرح زیر است:

قیمت مصوب شن و ماسه-اردیبهشت ۱۴۰۲مطالعه اطلاعات بیشتر

ساعات کاری

شنبه

7:00-19:00

یکشنبه

7:00-19:00

دوشنبه

7:00-19:00

سه شنبه

7:00-19:00

چهارشنبه

7:00-19:00

پنج شنبه

7:00-19:00

جمعه

7:00-14:00

اطلاعات تماس

آدرس

ایران- سمنان- کیلومتردو جاده کمربندی تهران

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

دستگاه پوز

سایر اطلاعات

مدیریت

آقای احمد طاهریان

سال تاسیس

1365

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed
جاوید ۲۱ بهمن, ۱۴۰۲ ۶:۵۲ ب.ظ
رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

بیش از سی سال همکاری مستقیم با شرکت

اقدس صالحیان ۱۵ شهریور, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲ ب.ظ
رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات