6185 بازدید

مهدکودک و پیش دبستانی دایان در سمنان، با در نظر گرفتن اصول و مبانی آموزش علمی و زیر نظر کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، درخدمت کودکان والدین عزیز است.

همه کودکان در حال رشد هستند، هرروز بزرگ و بزرگتر می شوند؛ اما چگونه و با چه کیفیتی؟؟؟

پدر و مادرهای عزیز؛ قطعا می دانید تمام موفقیتها و شکستهای انسانها ریشه در دوران کودکی آنها دارد. پس اولین مهدکودک فرزندمان را با دقت انتخاب کنیم.
مهد کودک دایان، به ۸ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی آموزش کودکان دلبند شما مفتخر است.

شرح خدمات مهدکودک سه ستاره دایان:

  • برگزاری کارگاههای کثیف کاری، بازیهای شاد و ریتمیک (آرد بازی، گل بازی، رنگ بازی و …)
  • برگزاری اردوهای تخصصی طبیعت گردی و مسافرکوچولو با همکاری دفتر گردشگری “آناک”، همراه با بیمه و نظارت کامل مربیان و تورلیدرهای مجرب
  • نمایش حرفه ای فیلم کودک در مهد، توسط گروه سینما سیار خورشید
  • ایجاد محیط شاد و جذاب با رویکرد کودک محور مبتنی بر یادگیری از طریق بازی و اجرای کارگاههای عملی و شاد (آب بازی، باغبانی، شن بازی، آشپزی،آشنایی با مشاغل، بازدیدهای گروهی و غیره)
  • گرد آوردن تیمی قوی، حرفه ای، خلاق، مهربان، تحت نظر کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
  • به کار گرفتن مربیانی عاشق کودک و مهربان، مجرب و متعهد، تحصیلکرده و خوش اخلاق
  • حضور روانشناس کودک در مهد به منظور ارزیابی رشد و سلامت روانی کودکان، ارائه گزارش به والدین، همکاری در رفع مشکلات رفتاری و پرخاشگری کودکان و همچنین آموزش خود مراقبتی به کودکان
  • برگزاری کارگاههای کاربردی فرزند پروری و جلسات مستمر برای والدین عزیز
  • برگزاری کلاسهای آموزشی ترمیک (زبان انگلیسی، موسیقی کودک، نقاشی، سفال، imath, نمایش خلاق، سازه های خلاق، عروسک سازی،شاهنامه خوانی و غیره) با بروز ترین روش های تدریس به کودکان

دوستی کودکان با طبیعت

طبیعت و کودک
بازی کودکان در طبیعت
دوستی کودک و طبیعت

مهدکودک دایان با استفاده از روش های نوین آموزشی و شیوه کودک محور، سعی در تربیت کودکان اندیشه ورز و آموزش استدلال و تفکر منطقی به کودکان دارد؛ همچنین، آموزش های موزیکال و موسیقی، جهت فراهم نمودن محیطی شاد و پر انرژی برای کودکان فراهم شده است.

چرا مهدکودک، چرا دایان؟

امروزه با وجود مشغله های فراوان زندگی که پدرها و مادران با آن درگیر هستند؛ انتخاب محیطی کاملا سالم و امن جهت تربیت کودکان به یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است. کارشناسان بر این باور هستند که مهد کودک یکی از مهمترین بخش های شکل گیری و تربیت کودکان به شمار می رود، زیرا علاوه بر پرورش قدرت خلاقیت، کودک در مهد حس مستقل بودن و داشتن روابط اجتماعی را تجربه می نماید. در تحقیقات رواشناسی ثابت شده است که حضور کودکان در جمع همسالانشان فواید بسیار زیادی برای آنان دارد.

فعالیت های کلاسی بچه ها

کارگاه کثیف بازی کودکان
کارگاه مسی پلی
کارگاه کثیف بازی بچه ها

حضور در مهدکودک در سن مناسب باعث رشد ذهنی و فکری و افزایش مهارت های اجتماعی کودکان می شود. زیرا احساس امنیت روانی اولیه و وابستگی های عاطفی باید به صورت صحیح و طبیعی در خانواده شکل بگیرد. کودکان از سن ۲ سالگی به بعد به تجربه‌های اجتماعی نیز نیاز دارند. تجربه ارتباط با همسالان و آموختن بسیاری از مفاهیم را می‌ توان از طریق اجتماع همسالان در محیط مهد برای فرزندان مهیا نمود.

گالری آشنایی با مشاغل

آشنایی با مشاغل
مشاغل و بچه ها
شغل ها و کودکان

رشد اجتماعی کودک، نحوه ارتباط با دیگران و یادگیری زبان و درک مفاهیم کلامی و غیرکلامی در یک مهدکودک خوب که از معیارهای لازم برای رشد اجتماعی و کلامی کودکان برخوردار باشد؛ ضروری به نظر می‌رسد. در یک مهد کودک، برنامه کودکان از نظم و انضباط خاصی برخوردار می‌شود. برنامه خواب و خوراک آنها به طور منظم از قاعده خاصی پیروی می‌ کند. ارتقای سطح اجتماعی، علمی و فرهنگی کودکان از اصلی ترین اهداف در مهد کودک دایان بوده است.

جشن ها و مناسبت ها

برگزاری مراسمات و اعیاد از جمله دیگر فعالیت های مهدکودک و پیش دبستانی دایان است که باعث آشنایی بچه ها با فرهنگ ایرانی اسلامی شده و شرایط آموزش بچه هارا در کنار محیطی شاد و پرهیجان فراهم می نماید. در زیر تصاویری از شب یلدای سال ۹۸ در مهدکودک دایان را ببینید.

شب یلدا و مهدکودک دایان سمنان
شب یلدا 98 در پیش دبستانی و مهدکودک
شب یلدا با بچه ها

فعالیت های علمی-آموزشی

همچنین آموزش بسیاری از مطالب که ممکن است مادر، در منزل به صورت پراکنده یا به طور غیرعلمی به فرزندش بیاموزد؛ در مهد کودک، به صورت منظم و روشمند در جمع و به صورت گروهی آموزش داده می‌شود.

قعالیت علمی بچه ها
فعالیت علمی کودکان
آزمایشات ویژه کودکان

به طور کلی کودک در این مرحله برای سال های آینده که باید ساعت های بیشتری را از خانه دور باشد؛ آماده می‌شود.از سوی دیگری همراهی با همسالان و بازی کردن نه تنها نقش پیشگیری از اختلالات رفتاری را دارد، بلکه می تواند نقش درمانی نیز ایفا کند. بازی کردن ساده ترین روش بیان احساساتی مانند ترس، اضطراب و حتی آرزوهاست.

امکانات مهدکودک و پیش دبستانی دایان:
  • مجهز به دوربین مداربسته
  • دارای وسایل بازی مانند استخرشن و توپ، ترامپولین و غیره
  • مجهز به اتاق مسی پلی
  • طبقه ی اختصاصی شیرخوار و نوپا
  • طبقه ی پایین مختص کودکان نوباوه

شبکه های اجتماعی:

آدرس کانال تلگرام: dayankindergartensemnan@

آدرس صفحه اینستاگرام: mahdekoodakedayan@

ساعات کاری

شنبه

06:45-16:00

یکشنبه

06:45-16:00

دوشنبه

06:45-16:00

سه شنبه

06:45-16:00

چهارشنبه

06:45-16:00

پنج شنبه

06:45-14:00

جمعه

تعطیل

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

دستگاه پوز

سایر اطلاعات

مدیریت

خانم حوریه قاسمی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed
لیلا ۹ مرداد, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب.ظ
رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات