2240 بازدید

شرکت مهندسی زیست پایش همگام قومس، با ارتقاء استاندارهای زیست محیطی و با توجه به تقاضای روزافزون صنایع کشور و مشکلات ناشی از آلودگی صنعتی در شهرهای بزرگ و وجود مشکلات مختلف زیست محیطی در عرصه های موجود در سطح کشور، منجمله آلودگی رودخانه ها، تخریب عرصه های طبیعی وتالاب ها، کاهش کیفیت در هوا، خاک و سایر بخش های محیط و همین طور مسائل و مشکلات زیست محیطی موجود در کارخانجات و مراکز صنعتی، با هدف ارائه خدمات مهندسی و مدیریت محیط زیست در سمنان تاسیس گردیده است.
واحد آزمایشگاه این شرکت به عنوان اولین آزمایشگاه معتمد خصوصی سازمان حفاظت محیط زیست در استان و با توجه به استقرار استاندارد ISO/9001:2008 و ISO/IEC17025:2005 وبا بهره گیری از نیروهای متخصص و نیز پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی، در زمینه سنجش آلاینده های محیط زیست فعالیت می نماید. هدف از تاسیس این آزمایشگاه تسریع و کاهش هزینه های مربوط به انجام خوداظهاری زیست محیطی صنایع می باشد. این آزمایشگاه افزایش سرعت، دقت و کیفیت خدمات قابل ارائه و همچنین استفاده از نیروهای متخصص و آموزش مداوم پرسنل در خصوص الزامات خاص آزمونها، شناسایی نقاط و فرصتهای نیازمند و یا مستعد بهبود و تعریف پروژه های بهبود را سرلوحه امور خود قرار داده است.
در نهایت شرکت زیست پایش در زمینه شناسائی و اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی، ارائه و اجرای طرحهای کنترل و کاهش این آلاینده ها، مشاوره در امر استقرار سیستمهای مدیریت زیست محیطی (ISO-14000) ،ارزیابی اثرات زیست محیطی (EIA) ،ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) آماده ارائه خدمات می باشد.

ساعات کاری

شنبه

8:00-14:00

یکشنبه

8:00-14:00

دوشنبه

8:00-14:00

سه شنبه

8:00-14:00

چهارشنبه

8:00-14:00

پنج شنبه

8:00-14:00

جمعه

تعطیل

اطلاعات تماس

آدرس

ایران- سمنان- بلوار مولوی- پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

مدیریت

آقای جلالی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed