آرادان به شهرستان‌های نارنجی کرونایی استان اضافه شد

به گزارش ایرنا، سامانه ماسک در تازه‌ترین به‌روزرسانی شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و آرادان را نارنجی نشان داده است و شهرستان‌های سرخه و میامی همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.
به این ترتیب، تنها شهرستان آرادان از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرده است.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ۷ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

نوید دانایی پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۷ هزار و ٢٧ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
در ۲۴ ساعت گذشته (از ششم الی هفتم خرداد) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۶ هزار و ۳۶۲ نفر رسیده است و بیست هزار و ۶۶۵ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۱۸۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۹ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.