شعاع: Off
شعاع:
km تعیین شعاع جغرافیایی برای جستجو
جستجو

سیاست حفظ حریم شخصی

سیاست حفظ حریم شخصی در مورد چگونگی کاربرد و استفاده از اطلاعات شخصی شما به منظور انجام خدمات در وب‏ سایت ‏ها، ابزارها، برنامه‏ ها، و خدمات در ویکی سمنان است. این سیاست، به طور کلی در ویکی سمنان و محتوای این وب‏سایت، و دیگر وب‏سایت‏ های مرتبط به کار برده می‏شود. با پذیرفتن سیاست حفظ حریم شخصی و شرایط ثبت نام کاربر، شما صراحتاً رضایت خود را با جمع‏ آوری، نگهداری، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی خود، مطابق با آنچه در سیاست حفظ حریم شخصی توضیح داده شده، اعلام می‏کنید. شما می‏توانید بدون نیاز به معرفی خود یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی، وارد سایت‏های ما شده و در آن‏ها به جستجو بپردازید. به محض اینکه اطلاعات شخصی خود را به ما ارائه دادید، دیگر برای ما به عنوان کاربر ناشناس شناخته نمی‏شوید. در جریان ثبت نام، ما ممکن است اطلاعات زیر را از شما دریافت، جمع‏ آوری و ذخیره کنیم:
• نشانی پست الکترونیکی، شماره تلفن، اطلاعات تماس و با توجه به خدمات استفاده شده؛ اطلاعات معاملات یا خدمات خریداری شده بر اساس فعالیت‏های انجام گرفته در سایت‏(مانند خرید، فروش، مورد یا مضمونی که خلق کردید یا به نحوی مرتبط با اکانت شماست).
• مکاتبات از طریق سایت‏های ما و یا مکاتباتی که به سایت ما ارسال شده است(نظرات، ایمیل ها و …).
• اطلاعات دیگری از معاملات و تبادلات شما با سایت، خدمات، مضامین و تبلیغات ما، شامل شناسه دستگاه، رایانه و اطلاعات اتصال، آمار بازدیدهای صورت گرفته از صفحات، ترافیک به و از سایت‏ها، اطلاعات آگهی‏ ها، آدرس IP .
• اطلاعات بیشتری که از شما درخواست می‏شود تا با ارائه آنها، شناسه خود را مجاز کنید یا در صورتی که به این نتیجه برسیم که عملکرد شما مخل سیاست‏های تعیین شده سایت است (برای مثال، ممکن است از شما بخواهیم که برای ما یک ID یا قبض به منظور بررسی نشانی شما ارسال کنید، یا به سؤالات اضافی دیگری به صورت آنلاین پاسخ دهید تا به شناسایی هویت شما یا مالکیت آیتمی که آن را در لیست قرار داده‏ اید، کمک کند).

موارد افشاء اطلاعات شما

ممکن است بنا به صلاحدید، اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی، پاسخ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده، یا برای حمایت از حقوق، مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم. لذا با آگاهی از این بند، اطلاعات خود را در اختیار این سایت قرار دهید و هرگونه ادعایی در این خصوص از طرف شما در آینده غیر غیر معتبر و غیر مسموع می‏باشد. مردم می‏توانند نظرات، آگهی‏های معرفی کسب و کار ، رویداد ها ، بازخورد، یا هرگونه اطلاعاتی که شما انتخاب کردید تا به نمایش عموم گذاشته شود را مشاهده کنند. همچنین ویکی سمنان ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه ویکی سمنان را در پروفایل خود لغو کنند. اگر از یک رایانه مشترک یا یک رایانه در کافی نت به سایت ما وصل می‏شوید و در هنگام ورود گزینه “به خاطر سپاری ورود” یا گزینه “به خاطر سپاری رمز عبور” را انتخاب نمایید، سیستم به صورت خودکار ورود شما را حتی با بسته شدن صفحه مرورگر حفظ کرده و به صورت خودکار از وب سایت خارج نخواهید شد. لذا در این حالت ممکن است فرد دیگری بعد از شما از همان سیستم استفاده نموده و وارد وب سایت ویکی سمنان شده و به اطلاعات فردی و شخصی شما دسترسی پیدا کند.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

ویکی سمنان دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، به کلیه اطلاعات دسترسی خواهند داشت. کلیه رمزهای عبور به‌صورت رمز شده در پایگاه‌های داده تخفیفان نگهداری می‌شوند. در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم‌ها و روش‌های پیشرفته صورت پذیرفته است. کلیه اطلاعات مربوط به سیستم ویکی سمنان در زیرساخت‌های محافظت‌شده و در مکان‌های امن نگهداری می‌شوند.

امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما،‌ اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم ویکی را داده باشیم. در صورت هرگونه سؤال و یا پرسش، درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.

نبودن هزرنامه، نرم افزارهای جاسوسی یا کلاهبرداری

ما و کاربران ما، هرزنامه ها را تحمل نمی‏کنیم. شما قانوناً مجاز نیستید از ابزارهای ارتباطی ما برای فرستادن هرزنامه یا فرستادن مضامینی که مخل قرارداد و توافق‏نامه کاربری ماست، استفاده کنید و در صورت استفاده، عواقب و مسئولیت قانونی آن بر عهده شما خواهد بود.

حفاظت از حساب کاربری

برای کلمه عبور خود از ارقام، حروف و کاراکترهای خاص و منحصر به فرد استفاده کنید، و به هیچ وجه کلمه عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید. اگر کلمه عبور یا اطلاعات شخص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، به یاد داشته باشید که شخص شما در قبال تمام فعالیت‏هایی که به اسم شما در حساب کاربری شما انجام می‏شود، مسئولیت قانونی و اخلاقی دارد. اگر اختیار کلمه عبور را از دست بدهید، ممکن است متعاقباً قابلیت کنترل اطلاعات شخصیتان را نیز از دست داده و در این صورت تصمیم‏گیری و اجرای اقدامات قانونی مربوطه به نیابت از شما انجام خواهد گرفت. بنابراین، اگر کلمه عبور شما به هر دلیلی به خطر افتاده، باید فوراً مدیریت ویکی سمنان را مطلع کرده و کلمه عبور خود را تغییر دهید.

دستیابی، مرور و تغییر اطلاعات شخصی شما

شما می‏توانید با ورود به ویکی سمنان ، بیشتر اطلاعات شخص خود را ببینید، مرور کنید و تغییر دهید. اگر اطلاعات شخصی شما دچار تغییر شده یا نادرست است، باید فوراً آن را به روز کنید. زمانی که شما اطلاعاتی را به نمایش عموم گذاشتید. این عمل بر اساس فعالیت حساب کاربری شما و مطابق با قوانین و مقررات داخلی ما انجام می‏شود. ما اطلاعات شخصی حساب های کاربری بسته شده را برای تبعیت از قانون، جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تقلب، ((حذف)) همکاری و تعامل با هر نوع تحقیق و بررسی، تقویت ضمانت اجرایی توافق نامه کاربری ویکی سمنان ، و انجام سایر فعالیت های مجاز قانونی، نگهداری می‏کنیم و در موارد قانونی افشاء خواهیم کرد.

اقدامات امنیتی

اطلاعات شما در سرورهای ما که در مناطق گوناگون جغرافیایی قرار دارد؛ ذخیره شده است. اطلاعات برای ما به عنوان دارایی و سرمایه تلقی می‏شود که باید از آن محافظت کرد و لذا از روش‏ها و ابزار متعددی (رمز گذاری، پسووردها، امنیت فیزیکی و غیره) برای حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و افشاء آنها استفاده می‏شود. اگرچه، همانطور که خودتان هم می‏دانید، شخص ثالث ممکن است به طور غیرقانونی به انتقالات یا ارتباطات خصوصی شما دسترسی پیدا کرده یا آنها را رهگیری کند. همچنین ممکن است سایر کاربران از اطلاعات شخصی شما که از سایت جمع‏آوری کرده‏اند، سوء استفاده کنند. لذا ما امکان ارائه ضمانتی در این موارد را نداریم. اما در صورت بروز هر گونه مشکل در سریعترین زمان ممکن نسبت به ارائه راه حل و رفع آن اقدام خواهیم کرد و همچنین از طریق قانون نسبت به پیگیری این موارد اقدام خواهیم نمود.

حریم خصوصی

از آنجا که کلیه فعالیت‌های ویکی سمنان قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ویکی سمنان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین ویکی سمنان ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه ویکی سمنان را در پروفایل خود لغو کنند. توجه داشته باشید که 1000033361700 و 10000033344447 تنها شماره‌هایی است که ویکی سمنان از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان ویکی سمنان، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ویکی سمنان است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@wikisemnan.com اطلاع دهید. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه ویکی سمنان را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. ویکی سمنان ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ویکی سمنان می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. ویکی سمنان هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. ویکی سمنان همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ویکی سمنان و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند. در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه های ویکی سمنان ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

عمومی

موارد اصلاح شده به طور خودکار و به محض ارسال بر روی سایت، اجرا خواهد شد و از طریق اطلاعیه اطلاع رسانی خواهند شد. این اطلاعیه ها در اکثر مواقع از طریق پست الکترونیک برای شما ارسال می شوند. به دلیل هزینه زیاد امکان اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه یا تماس تلفنی وجود ندارد. لذا شما پیشاپیش موافقت و تعهد خود را به اجرای این سیاست‏ها اعلام می‏کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید. تلفن تماس: 33344447 – 023 فکس: 89778559 – 021