آمادگی سمنان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراهای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان امروز در نشت خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : با توجه به ضریب نفوذ ۹۵ و نیم درصدی مخابرات و آماده بودن زیر ساخت های لازم اینترنتی ، استان سمنان آمادگی دارد فقط انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا را در برخی شهرها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد .

محمود قنبری با اشاره به آغاز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با فرمان وزیر کشور از امروز افزود : ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا از سی ام اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ششم فروردین سال ۹۶ ادامه خواهد داشت .

قنبری گفت : ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هم از ۲۲ فروردین تا سال ۹۶ به مدت سه روز انجام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت : گواهی عدم سوء پیشینه امسال به مدارک مورد نیاز داوطلبان اضافه شده که از یکماه پیش اطلاع رسانی در این خصوص هم انجام شده تا داوطلبان بتوانند سرعت عمل بیشتری در ثبت نام داشته باشند .

رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت : نظر قطعی هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره داوطلبان ثبت نام شده ، هفدهم اردیبهشت ماه اعلام و تبلیغات انتخاباتی هم از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد .

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا همزمان بیست و نهم ادیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان