استاد دانشگاه سمنان به عضویت تحریریه انتشارات جهانی Wiley درآمد

به گزارش ایرنا، سیف الله سعدالدین، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: عضو هیات علمی این دانشگاه، بر اساس ارزیابی‌های سال ۲۰۲۰، به عنوان عضو هیات تحریریه برگزیده انتشارات جهانی Wiley معرفی شد.

سیف الله سعدالدین روز یکشنبه به رسانه ها افزود: براساس جدیدترین نتایج اعلام شده از سوی انتشارات جهانی Wiley عضو هیات علمی دانشگاه سمنان به عنوان عضو هیات تحریریه این انتشارات برگزیده شد .
وی گفت :انتشارات وایلی با اعطای گواهی به نیما امجدی، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، وی را به عنوان عضو هیات تحریریه برجسته انتشارات وایلی در سال ۲۰۲۰ معرفی و از خدماتش تجلیل کرد.
سعدالدین افزود: این عنوان برای عملکرد موثر دکتر نیما امجدی در هیأت تحریریه نشریه International Transactions on Electrical Energy Systems در بخش داوری و جمع بندی مقالات نشریه به وی اعطا شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه انتشارات وایلی از معتبرترین ناشران بین‌المللی بزرگ جهانی است که در اکثر کشورهای مهم جهان دفتر نمایندگی دارد افزود : فعالیت این انتشارات به طور انحصاری در حوزه تولید و فروش محصولات علمی دانشگاهی است.
امجدی در سال های گذشته نیز موفقیت های زیادی در خصوص عملکرد برجسته به عنوان دبیر برگزیده و عضو هیأت تحریریه برجسته نشریات را به خود اختصاص داد.

این عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان جزو ۶ پژوهشگر این دانشگاه، طبق پردازش‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، در بین یک درصد پژوهشگران پر استناد دنیا نیز قرار دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان