استعدادیابی هیات دوومیدانی شهر به شهر در استان سمنان انجام می‌شود

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان از حضور سمنان با دو دونده در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: استعدادیابی شهر به شهر در این استان در رشته دوومیدانی انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ سیدهادی متولیان در گفت‌وگو در آستانه دهه مبارک فجر در تشریح برنامه‌های این هیأت اظهار کرد: بهمن‌ماه نوید آمدن بهار استقلال و آزادی به برکت انقلاب و زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در جامعه ورزش بهانه‌ای است تا یک‌بار دیگر تجدید پیمانی با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری داشته باشیم.

متولیان با تأکید بر اینکه مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شده، اضافه کرد: سمنان هم مثل همیشه در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا کرده است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با اشاره به حضور سمنان با دو دونده در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی کشور به میزبانی تهران تصریح کرد: حمیدرضا احمدی و نصیری دو نماینده سمنان در این رقابت‌ها هستند.

متولیان از برگزاری مجمع دوومیدانی استان سمنان تا پایان سال با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی خبر داد و اضافه کرد: این مجمع به ریاست رئیس فدراسیون و با حضور ۱۷ عضو برگزار می‌شود.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان بیان کرد: مجمع سالانه هیأت دوومیدانی استان با هدف ترسیم تقویم ورزشی آینده استان برگزار می‌شود و در آن به حوزه استعدادیابی هم نگاه ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

متولیان با تأکید بر اینکه استعدادیابی در رشته دوومیدانی در استان جریان فعالی دارد، تصریح کرد: استعدادیابی و کشف استعدادهای درخشان شهر به شهر در استان سمنان در رشته دوومیدانی در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه مدارس و دانشگاه‌ها کانون استعدادیابی دوومیدانی در استان سمنان است، با اشاره به رتبه‌بندی سمنان در رشته دوومیدانی در کشور اظهار کرد: با وجود زیرشاخه‌های متعدد در دوومیدانی، رتبه سمنان متغیر است؛ سمنان در دوی صحرانوردی رتبه پنجم کشوری را داراست.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان