اعضای ستاد انتخابات استان سمنان مشخص شدند

سمنان – ایرنا – معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: با احکام جداگانه ای از سوی محمدرضا خباز استاندار سمنان ، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا در این استان مشخص شدند.

محمود قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در این احکام، اینجانب به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، عباس قندالی مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات، سعید متقی مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، عضو و دبیر ستاد، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد، علی معینی دانشمندی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد، علی اکبر مرتضایی رئیس مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب و معرفی شدند.
قنبری اظهار داشت : مجید صفایی مقدم مدیرکل حراست استانداری سمنان به عنوان عضو و رئیس کمیت حراست و استعلامات ستاد انتخابات و حسن اسلامی راد مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان رئیس کمیته امنیت ستاد این دوره از انتخات معرفی شدند.
وی یادآور شد: رئیس کمیته حقوقی هیات نظارت بر انتخابات استان تا چند روز آینده و هیات بازرسی این دوره از انتخابات نیز تا چند هفته آینده مشخص می شود.
قنبری خاطرنشان کرد : شروع دستور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و آگهی ثبت نام از داوطلبان این انتخابات ۲۵ ماه اسفند سال ۹۵ به مدت یک روز صادر می شود.
وی تصریح کرد : دستور شروع دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور به فرمانداران در یک روز ، بیست و دوم ماه فروردین سال۹۶ صادر می شود و هیات اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۲ تا ۲۴ ماه فروردین سال آینده تشکیل می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در تاریخ بیست و نهم ماه اردی بهشت سال ۹۶ در استان سمنان برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان