ایجاد پنج کیوسک مطبوعاتی در سمنان

این کیوسک‌ها با هدف حمایت از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای به تعدادی از متقاضیان و یا فعالان این بخش تحویل می‌شود.

ایجاد پنج کیوسک مطبوعاتی در سمنان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی صمیمیان معاون فرماندار سمنان و دبیر اجرایی خانه مطبوعات استان سمنان از اخذ مجوز ایجاد پنج کیوسک مطبوعاتی برای عرضه مطبوعات و رسانه‌های کشوری و استانی در سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه این پنج کیوسک در پنج نقطه پرتردد مرکز استان جانمایی شدند افزود: متاسفانه تا پیش از این وضعیت توزیع مطبوعات در استان سمنان چندان مطلوب نبوده است.

معاون فرماندار سمنان با بیان اینکه این کیوسک‌ها با حداقل هزینه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند تصریح کرد: این کیوسک‌ها با پیگیری خانه مطبوعات استان و با همکاری شورای شهر، شهرداری و فرمانداری سمنان و فرهنگ و ارشاد استان مهیا شدند.

وی از امکان عرضه برخی کالای فرهنگی دیگر در این مراکز پنجگانه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این مراکز توزیع مطبوعات در سمنان وضعیت مطلوب تری پیدا کند.

دبیر خانه مطبوعات استان سمنان از ثبت‌نام بیش از ۸۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات این استان در سامانه جدید خانه مطبوعات خبر داد و تصریح کرد: عضویت ۴۵ نفر از این فعالان رسانه‌ای تایید شده است.

وی با اشاره به لزوم تکمیل ثبت‌نام اعضاء خانه مطبوعات از فعالان رسانه‌ای این تشکل صنفی خواست هر چه زودتر ثبت‌نام خود را در این سامانه تکمیل کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان