برنامه عملیاتی یک‌ساله اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تدوین می‌شود

استاندار سمنان از تدوین برنامه عملیاتی یک‌ساله اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا خباز عصر امروز در حاشیه نشستی با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استانداری سمنان اظهار داشت: این برنامه عملیاتی باید تا پایان فروردین‌ماه امسال اجرایی شود.

وی افزود: از مدیران استان سمنان خواستم تا پایان فروردین‌ماه امسال هر مدیر استان سمنان برنامه عملیاتی خود را در حوزه کار خود را درباره اقتصاد مقاومتی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان ارائه دهد.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم نظارت مستمر بر اجرای این برنامه عملیاتی عنوان کرد: نباید بگذاریم و آخر سال این برنامه را ارزیابی کنیم؛ بلکه باید روند اجرای این برنامه‌ها به‌صورت ماهانه یا سه‌ماهه ارزیابی شود تا فرصت یک‌ساله را از دست ندهیم.

خباز اضافه کرد: در شورای اداری استان سمنان تدوین این برنامه عملیاتی را از مدیران این استان خواستم و بر لزوم نظارت جدی بر اجرای این برنامه تأکید کردم.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی در سال‌های متمادی دلیل بر اهمیت آن است عنوان کرد: هیچ اقتصاددانی در کشور وجود ندارد که مخالف اقتصاد مقاومتی باشد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی سبب حل مشکلات اقتصادی کشور می‌شود گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان