برپایی سومین بازارچه کارآفرینی در دانشگاه سمنان

دبیر انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه سمنان از برپایی سومین بازارچه کار آفرینی در دانشگاه سمنان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، فضلی دبیر انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه سمنان اظهار کرد: این بازارچه از سوی جمعی از دانشجویان دانشگاه سمنان و با هدف تشویق و ترغیب دانشجویان ایده‌پرداز و علاقه‌مند به ایجاد تجربه کوچک در زمینه کسب و کار بازارچه کار آفرینی برپا شده است.

وی ادامه داد: این بازارچه که طی دو روز برگزار شده در ۲۸ غرفه محصولات فعالان این بخش را در معرض دید عموم قرار داده است.

دبیر انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه سمنان افزود: محصولات عرضه شده در این بازارچه که در جنب تالار امیر کبیر دایر شده شامل صنایع چوبی، ویترای، شیرینی خانگی ، مواد غذایی ، کیف های دستی ، چرم ، زیور آلات و لبنیات سنگسر است.

به گفته وی، کارآفرینان جوان نیز در این بازارچه در رابطه با پردازش تصویری الکترونیکی و عروسک‌های دستی نیز فعالیت داشته که با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

دکتر ضیغمی مدیر گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان نیز از برگزاری نخستین هم‌اندیشی استانی آموزش زبان عربی و فرصت‌های پیش رو خبر داد و گفت: این هم‌اندیشی ۲۱ اردیبهشت در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این هم‌اندیشی ویژه دبیران عربی استان است افزود: این همایش با هدف بررسی وضعیت فعلی آموزش این زبان در سطح استان و افزایش ارتباط دانشگاهها و مدارس استان در زمینه آموزش زبان عربی برگزار می‌شود.

ضیغمی به محورهای این هم اندیشی اشاره کرد و با بیان اینکه این هم‌اندیشی با همکاری گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان، دانشگاه فرهنگیان و اداره کل اموزش و پررش استان برگزار می‌شود گفت: بررسی وضعیت آموزش زبان عربی در سطح استان، بررسی روش های تدریس آموزش زبان عربی ، آخرین تغییرات کتابهای عربی مدارس (چالش ها و راهکارها) و افزایش آگاهی و انگیزه زبان آموزان زبان عربی در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان