برگزاری مسابقات اسکیت انتخابی مسابقات قهرمانی کشور در سمنان

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان از برگزاری مسابقات اسکیت انتخابی مسابقات قهرمانی کشور در این استان خبر داد.

مجید مداح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت اسکیت سمنان اظهار کرد: سال ۹۶ سال پربرنامه‌ای برای جامعه اسکیت استان سمنان است؛ ازجمله برنامه‌های اصلی ما همانند سال‌های گذشته، استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه است.

وی با تأکید بر اینکه خردادماه برگزاری مسابقات اسکیت استانی انتخابی مسابقات قهرمانی کشور را در دستور کار داریم، اضافه کرد: این رقابت‌ها به شکل آزاد در تمام رده‌های سنی انجام می‌شود و جنبه انتخابی برای مسابقات قهرمانی کشور دارد.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان با اشاره به برگزاری مجمع سالانه این هیأت در خردادماه تصریح کرد: مجمع سالانه با هدف بسته شدن تقویم ورزشی و با حضور هیأت‌های شهرستانی انجام می‌شود.

مداح در مورد برگزاری مراسم انتخاب رئیس فدراسیون اسکیت، با بیان اینکه شیوه انتخاب افراد برای حضور در انتخابات فدراسیون اسکیت تغییر پیدا کرده است، اضافه کرد: قرار بر این است که هر یک از نامزدها حداقل مورد تأیید پنج هیأت باشند.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب افراد برای احراز سمت ریاست فدراسیون کار سخت و دشواری است، تصریح کرد: باید گذشته مدیریتی افراد مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان اظهار کرد: باید نشستی با نامزدها داشته باشیم و آن‌ها هم باید برنامه‌هایشان را ارائه دهند تا بتوانیم در این ارتباط انتخاب درستی انجام دهیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان