برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون در سمنان

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون در بهمن‌ماه با حضور کشورهای خارجی خبر داد

علی مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در مورد وضع ورزش بدمینتون در سمنان اظهار کرد: ابتدای سال تیم خردسالان دختر را به شیراز اعزام کردیم که در مسابقات دوبل کشور، مقام دوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: تیم جوانان را به مشهد فرستادیم و مقام سوم انفرادی کشوری را به دست آوردیم؛ در رده بزرگ‌سالان نیز چند روز پیش در مسابقات رتبه‌بندی بزرگ‌سالان کشور در شاهرود، مقام اول دوبل بزرگ‌سالان کشورمان به همت دو بانوی سمنانی کسب شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان در تشریح سایر نتایج به دست آمده از سوی بدمینتون‌بازان سمنانی در مسابقات مختلف اضافه کرد: بیش از ۶ مورد اعزام به اردوی استعدادیابی کشور داشتیم که در رده‌های مختلف خردسالان و نوجوانان برای شرکت در این اردوها انتخاب شدند؛ میزبانی اردوی تیم ملی جوانان و بزرگ‌سالان را به ترتیب در شاهرود و سمنان بر عهده داشتیم.

وی با بیان اینکه میزبانی رقابت‌های رتبه‌بندی بزرگ‌سالان را در استان سمنان داشتیم، افزود:‌ مرحله دوم این رقابت‌ها را در شاهرود میزبانی کردیم و میزبانی مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان را در سمنان و سایر رقابت‌ها را در تمام رده‌های سنی در استان بر عهده داشتیم.

مؤذن با تأکید بر اینکه استان سمنان ازلحاظ زیرساخت در این رشته از استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود، در تشریح زیرساخت‌های موجود در سمنان اضافه کرد: دو سالن اختصاصی بدمینتون در استان داریم که کاملاً در اختیار هیأت بدمینتون استان است.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با اشاره به وجود ۶ پایگاه استعدادیابی در رشته بدمینتون، سهم استان سمنان را دو پایگاه برشمرد و تصریح کرد: پایگاه استعدادیابی پسران در سمنان و دختران در شاهرود فعال است.

وی استان سمنان را در بحث آمایش فدراسیون بدمینتون کشور جزء سه استان برتر کشور دانست و اضافه کرد: حمایت خاصی در خصوص استعدادیابی از هیأت بدمینتون استان انجام خواهد گرفت.

مؤذن با اشاره به پیوستن «متین مبینی» به تیم ملی نوجوانان و انتخاب و اعزام چهار نونهال بدمینتون باز سمنانی به اردوی استعدادیابی در استان قم افزود: تیم جوانان سمنان در مسابقات رتبه‌بندی کشوری در شیراز شرکت کرده است.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان از مهم‌ترین اتفاق‌های سال ۹۵ در استان سمنان در حوزه ورزش بدمینتون، با اعلام خبر برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون در بهمن‌ماه با حضور کشورهای خارجی اظهار کرد: تاریخ دقیق و تعداد کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هنوز مشخص نیست

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان