بستری ۱۵ بیمار جدید کرونایی

نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۱۵ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز شهرستان‌های تابعه این دانشگاه بستری شدند.

به گزارش ایرنا، نوید دانایی روز دوشنبه۳ آبان ۱۴۰۰ به رسانه ها افزود:۱۵ بیمار جدید با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۶ هزار و ۲۱۰ مورد مثبت کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی‌سی‌آر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

(از دوم تا سوم آبان ۱۴۰۰) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۱۶۲ نفر رسید و ۳۶ هزار و ۴۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۹۰۱۶ نفر رسید.

در تازه ترین رنگ بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان های استان سمنان تغییر رنگ‌بندی نداشتند و سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان در وضعتی نارنجی، سرخه، آرادان و مهدیشهر در وضعیت زرد و میامی در وضعیت آبی قرار دارد.