بوستان بانوان در تمام شهرهای استان سمنان احداث می‌شود

معاون استاندار سمنان ازاحداث بوستان بانوان در همه شهرهای استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی زندیه وکیلی پیش از ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری سرمایه‌گذاری استان سمنان که با موضوع سرمایه‌گذاری در مسائل شهری و در محل استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در همه شهرهای استان سمنان باید بوستان بانوان احداث شود تا بانوان به راحتی به فعالیت‌های ورزشی بپردازند. احداث بوستان بانوان باید در اولویت‌ برنامه‌های عمرانی شهرداری‌های استان قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری سمنان بر ضرورت تسریع در اجرای این مهم تأکید کرد و گفت: شهرداران می‌توانند با تبدیل و تغییر یکی از بوستان‌های فعلی آن‌ را به بوستان بانوان تبدیل کنند.

وی بر ضرورت شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در همه شهرهای استان سمنان تأکید کرد و با اشاره به وجود ظرفیت‌های و پتانسیل‌های متعدد در همه شهرهای استان گفت: باید این ظرفیت‌ها به فعالان بخش خصوصی معرفی شود.

زندیه وکیلی بر ضرورت توسعه فضای سبز شهری در سطح شهرهای استان تأکید کرد و گفت: البته در این توسعه باید کمبود منابع آبی نیز مدنظر قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به نقش بسیار مهم فضای سبز شهری در توسعه اقتصادی شهر بیان کرد: فضاهای سبز از مهم‌ترین نکات در زیباسازی فضای شهری محسوب می‌شود و این مهم در افزایش نشاط اجتماعی شهروندان نیز بسیارتأثیرگذار است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان