بیش از ۵۰ درصد ناوگان تاکسی‌رانی سمنان به نوسازی نیاز دارد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان عمر مفید هر تاکسی این شهرستان را ۱۰ تا ۱۲ سال اعلام کرد و گفت : بیش ۵۰ درصد از ناوگان تاکسی‌رانی سمنان نیاز به نوسازی دارد.

بیش از ۵۰ درصد ناوگان تاکسی‌رانی سمنان به نوسازی نیاز دارد.

مجید کاشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهر سمنان هزار و ۷۰ تاکسی مجوز فعالیت دارند که بیش از ۲۸۰ تاکسی برای نوسازی ثبت نام شده است که ۱۷۷ دستگاه تاکنون نوسازی شده است و باقی خودروها در حال انجام مراحل برای دریافت تسهیلات است.

وی با اشاره به طرح واگذاری نقدی بدون جایگزین، ادامه داد : رانندگان خودورهای فرسوده می توانند با استفاده از این طرح خودروهای خود را اسقاط کنند و مبلغ را از مراکز اسقاط دریافت کنند.

وی تاکید کرد : خودروهای دیزلی درون شهری باید هرچه سریعتر برای ساماندهی سهمیه سوخت به پایگاه اینترنتی http://www.utcms.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت آن ها بر اساس صورت وضعیت کارکرد پرداخت شود.

کاشی تصریح کرد : سامانه ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت ناوگان باری و مسافری برای ثبت نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری راه اندازی شده است و دارندگان ناوگان حمل و نقل شهری باید برای دریافت سهمیه سوخت گازوییل در این سامانه ثبت نام و سپس برای دریافت پروانه فعالیت و اشتغال خود به شهرداری شهر مدنظر مراجعه کنند.

وی یادآور شد: این طرح از اسفند ۹۵ اجرایی شده است و در صورت ثبت نام نکردن رانندگان در این سامانه سهمیه گازوییل آن ها از ابتدای شهریور کم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد : در سمنان۷۲۰ خودرو در این سامانه ثبت نام کرده اند که تا کنون برای ۱۳۰ خودرو پروانه صادر شده است.

شهر سمنان یک هزار و ۷۰ دستگاه تاکسی دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان