تاکسی های سمنان مجهز به کارتخوان می شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان از تجهیز شدن تعدادی از تاکسی های شهر به کارتخوان خبر داد .

رجبعلی برزگر گفت: از هفته آینده خط سعدی به سمت گلستان مانند بعضی شهرهای کشور و بصورت آزمایشی مجهز به دستگاه کارت خوان می شود .

وی افزود: در صورت موفقیت امیز بودن این طرح یکماه آن را در سایر خط های تاکسی نیز اجرا می کنیم .

برزگر اظهار داشت: برخی از قوانین و مصوبات در حوزه تاکسیرانی براساس آئین نامه و قوانین کشوری است و بخشی از آن نیز مربوط به مدیریت شهری واین سازمان است .

وی افزود: توافقاتی با صنوفی مانند تعمیرگاه های CNG ،مکانیکی ،تعویض روغن ،لنت ،اگزوز،معاینه فنی و مراکز خدمات درمانی ،تست اعتیاد و بیمه صورت گرفته تا تسهیلات و تخفیفاتی به رانندگان تاکسی ها ارائه کنند .

بزرگر گفت : با مساعدت شورای شهر سمنان و با دستور شهردار سمنان ،معاینه فنی تاکسی های شهر سمنان با تخفیف ۵۰ درصدی برای رانندگان امکان پذیر شد و تدابیر گسترده دیگری نیزبرنامه ریزی شده است .

وی از ارائه خدمات تفریحی رفاهی برای رانندگان و پرسنل تاکسیرانی و فزرندان آنان خبر داد و افزود: بلیط رایگان استخر از جمله خدمات ارائه شده به این عزیزان است .

برزگر از افتتاح مجتمع خدمات خودرویی در دهه فجر هم خبر داد و افزود: برای ساخت این مجتمع تاکنون بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده و در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با تجهیز آن ، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ان و ارائه خدمات مناسب به رانندگان عزیز تاکسی باشیم .

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به کاهش شکایات مردمی در سالجاری نسبت به عملکرد تاکسی های شهر گفت: تا سال گذشته بخش اعظم شکایات مردمی از تاکسی ها مربوط به حساب کرایه و نداشتن پول خرد بود که با مساعدت شورای شهر سمنان نرخ کرایه ها از سال ۹۴ به بعد بصورت ۱۰۰تومان افزایش یافته و این مشکل برطرف شده است .

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان