تحویل ۱۳۷ دستگاه اتوبوس یورو ۴ ساخت سمنان به اصفهان

اولین اتوبوس های منطبق با استانداردهای زیست محیطی روز دنیا تولید سمنان به شهرداری اصفهان تحویل داده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسمی با حضور مسئولان استان های سمنان و اصفهان، ۱۳۷ دستگاه اتوبوس منطبق با استاندار یورو ۴ که به فیلتر کاهنده ذرات معلق مجهز است ، به شهرداری اصفهان تحویل شد .

به گفته مدیر کارخانه عقاب افشان سمنان، این اتوبوس های درون شهری سه محور مطابق با استاندارد زیست محیطی یورو ۴ و در شرایط ایمنی کامل برای اولین بار در کشور تولید و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان شد .

براتی ، ظرفیت زیاد ، رمپ تردد معلولان و بزرگسالان ، امکانات مناسب سرمایشی و گرمایشی و استانداردهای ایمنی را از ویژگی های این نوع اتوبوس بیان کرد .

جمالی نژاد شهردار اصفهان هم در مراسم تحویل اتوبوس درون شهری یورو ۴ گفت : شهرداری اصفهان اولین بار در کشور با واحد تولید اتوبوس در سمنان قرارداد خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس را منعقد کرده است .

خباز استاندار سمنان هم با ابراز خرسندی از ساخت این اتوبوسها درسمنان گفت :باتوجه به نیاز ناوگان حمل ونقل درون شهری کلان شهرها به اتوبوس های یورو ۴ ، علاوه بر ۸۰۰ کارگر شاغل ، زمینه اشتغال ۵۰۰ جویای کار نیز در این واحد فراهم شده است .

قرار است تا پایان امسال هزار و ۵۰۰ اتوبوس درون شهری و برون شهری در واحد اتوبوس سازی عقاب افشان سمنان تولید شود که از این تعداد ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری منطبق با استانداردهای یورو ۴ است .

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان