حضور ۱۲ رکاب‌زن سمنانی در مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری کوهستان

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان از حضور ۱۲ رکاب‌زن سمنانی در مسابقات لیگ قهرمانی کشوری دوچرخه‌سواری کوهستان خبر داد و گفت: ۶ پیست دوچرخه‌سواری کوهستان در سال ۹۶ در این استان احداث می‌شود.

خلیل‌الله غزنچای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به زیرساخت‌های ورزش دوچرخه‌سواری در این استان اظهار کرد: استان سمنان در حوزه دوچرخه‌سواری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بانوان زیادی در استان سمنان در حوزه دوچرخه‌سواری به شکل حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای فعالیت‌های خوب و چشم‌گیری دارند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با اشاره به برگزاری مهم‌ترین رویداد دوچرخه‌سواری کشور با عنوان «لیگ قهرمانی دوچرخه‌سواری کوهستان»، اضافه کرد: این رقابت‌ها از ۲۱ فروردین‌ماه به میزبانی استان قزوین در حال برگزاری است.

غزنچای با اشاره به حضور ۱۲ رکاب‌زن سمنانی در مسابقات لیگ قهرمان کشوری دوچرخه‌سواری کوهستان تصریح کرد: چهار بانوی رکاب‌زن سمنانی نیز در این رقابت‌ها حضور داشته و تیم شهرداری دامغان در قالب دو تیم مردان و بانوان و تیم مردان هیأت کوهنوردی در این رقابت‌ها شرکت دارند.

وی بخشی از برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان را در راستای توجه به تقویت زیرساخت‌ها در این استان دانست و از احداث و بهره‌برداری ۶ پیست دوچرخه‌سواری کوهستان در استان خبر داد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان خاطرنشان کرد: این پیست‌های دوچرخه‌سواری در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سال ۹۶ افتتاح می‌شوند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان