حضور ۶۰ ووشوکار سمنانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مربی تیم ووشوی استان سمنان با اشاره به حضور ۶۰ ووشوکار استان در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: این رقابت‌ها از ۳۰ تیرماه به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.

مرتضی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در آستانه برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز ۲۹ تیرماه وزن‌کشی این رقابت‌ها انجام و در ۳۰ تیرماه مسابقات رسماً آغاز می‌شود، ادامه داد: استان سمنان با برخورداری از ظرفیت‌های فراوان در ورزش ووشو میزبان مهم‌ترین مسابقات داخلی ووشو با برچسب قهرمانی کشور است.

مربی تیم ووشوی استان سمنان با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان برگزار می‌شود، تأکید کرد: استان سمنان با ۶۰ ووشوکار در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

اصغری از ثبت‌ نام و اعلام آمادگی ۵۰ ووشوکار استان سمنان تاکنون برای شرکت در این رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌نام تا ۲۶ تیرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی کشور است، اضافه کرد: نفرات خوبی برای تحقق این هدف در اختیار داریم و انتظار است ووشوکاران ما در بخش انفرادی مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

مربی تیم ووشوی استان سمنان با بیان اینکه این رقابت‌ها به شکل آزاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزاد به این معنا که هر تیم در اوزان مختلف می‌تواند، چند نماینده داشته باشد و محدودیتی وجود ندارد.

اصغری با تأکید بر اینکه بعد از پایان این رقابت‌ها در مردادماه مسابقات انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان را پیش رو داریم، اظهار کرد: بنده در این رقابت‌ها به‌عنوان ووشوکار شرکت خواهم کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان