رگبار پراکنده و وزش باد شدید مهمان پایان هفته سمنان

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : در ۴۸ ساعت آینده، افزایش ابر، در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید برای این استان پیش بینی می شود.

رگبار پراکنده و وزش باد شدید مهمان پایان هفته سمنان
غلامرضا حسنی غربا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی تا آخر وقت امروز ادامه خواهد داشت و فردا جمعه هشتم اردیبهشت از شدت آن کم می شود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت : وزش باد در بیشترین سرعت در شهرستان دامغان استان سمنان به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته مناطق رضوان با دمای سه درجه سانتی گراد و حسینان دامغان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد : کمینه دمای هوای سمنان امروز تا ۱۲ درجه سانتی گراد و بیشینه آن تا ۲۱ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

روز گذشته چهارشنبه ششم اردیبهشت ۹۶ در دیباج شهرستان دامغان ۱۰ میلی متر و در سمنان ۰٫۳ میلی متر باران بارید.

وزش باد و بارش باران پدیده بیشتر نقاط استان سمنان در هفته جاری بود و روز سه شنبه پنجم اردیبهشت بارش های پراکنده باعث جاری شدن سیلاب در برخی نقاط استان شده بود که خسارتی نداشت.
سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان