ساخت تالار بزرگ مرکزی در سمنان

سمنان – مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ساخت تالار بزرگ مرکزی در سمنان، گفت: تمامی اعتبارات این پروژه از محل اوراق تخصیص خزانه تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود معمار صبح شنبه در جلسه هماهنگی ساخت تالار مرکزی سمنان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در محل سالن معراج استانداری، ضمن بیان اینکه تمامی اعتبارات این پروژه از محل اوراق تخصیص خزانه تامین خواهد شد، افزود: عدم وجود یک سالن مجهز و شایسته استانی از جمله مصائب و نیازمندی های جدی در استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگ تالار مرکزی سمنان با کاربری فرهنگی و به صورت کاملا تخصصی ساخته خواهد شد، تصریح کرد: با حمایت مستقیم و مساعدت مسئولان استانی، ۱۰ هزار متر مربع زمین به منظور ساخت این پروژه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار داده شده است که با طی مراحل قانونی به زودی واگذار خواهد شد.

مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا کیفیت معماری و نمای ساختمان به گونه ای صورت پذیرد که به عنوان یکی از نمادهای استانی مطرح شود.

معمار با بیان اینکه مطالعات اولیه برای ساخت تالار مرکزی سمنان انجام شده است، افزود: برای ساخت و تکمیل این پروژه مناقصه کشوری برگزار خواهد شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان