سمنان با باران و برف به موسم چار چار وارد می شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: از فردا پنجشنبه هفتم بهمن ۹۵ با آغاز موسم «چار چار» چهار روز آخر چله بزرگ و چهار روز ابتدایی چله کوچک زمستان، به تدریج ورود سامانه بارشی به استان و بارش باران و برف پیش بینی می شود.

غلامرضا حسنی غربا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، در ۲۴ ساعت آینده، جوی پایدار در برخی ساعات با وزش باد شدید بر استان حاکم خواهد بود.
وی گفت: آسمان امروز سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و میامی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ادامه داد: کمینه دمای هوای شهرستان سمنان امروز به منفی ۲ درجه و بیشینه دما به ۶، کمینه دمای شاهرود به منفی پنج درجه و بیشینه به چهار، کمینه دمای گرمسار به منفی یک درجه و بیشینه به هشت و کمینه دمای دامغان به منفی پنج درجه و بیشینه به پنج درجه سانتی گراد می رسد.
حسنی غربا با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد : وزش باد در نقاط مختلف در بیشترین سرعت در نردین به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته منطقه کوهان، بسطام، نردین و مجن با منفی ۱۰ و حسینان با ۱۲ درجه سانتی گراد به ترتیب کمترین و بیشترین دمای هوا را داشتند.
کمینه دمای هوای شهرستان سمنان تا منفی ۲ و بیشینه دما تا ۶ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان