سهم ۶۵ درصدی سمنان از بازار اتوبوس‌ در ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان گفت: ۶۵ درصد اتوبوس‌هایدرون‌شهری و برون‌شهری ایران در سمنان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آقامحمد همتیان در بازدید از کارخانه عقاب‌افشان سمنان از آن به عنوان یک واحد تولیدی موفق در کشور نام برد و اظهار کرد: سهم بالای این شرکت از بازار اتوبوس کشور نشان از جایگاه این واحد تولیدی دارد.

وی با اشاره به آسیب‌های وارده به تولیدگران در اثر تحریم‌های ظالمانه غرب افزود: سربازان کشور در جبهه اقتصادی در این سال‌ها به خوبی ایستادگی کرده و از بخش تولید دفاع کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان از بخش خصوصی استان سمنان به عنوان بخشی همراه با مدیریت استان نام برد و گفت: فروردین‌ماه امسال نمایندگانی از فعالان بخش خصوصی استان در دیدار با خباز استاندار سمنان، ضمن اعلام همراهی با دولت برای غلبه بر مشکلات اقتصادی آمادگی خود را برای کمک به روند تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کردند که این مهم نشان از احساس مسئولیت بالای فعالان این بخش دارد.

وی با تمجید از ایستادگی سربازان عرصه اقتصادی در برابر جنگ اقتصادی دشمن گفت: کمک به روند رو به رشد تولید و اشتغال به بهبود شرایط اقتصادی در کشور کمک می‌کند.

این مقام مسئول یادآوری کرد: جهادگران عرصه اقتصاد در این استان نشان دادند که دشمن هرچه سخت‌تر گرفته ایستادگی آنها هم بیشتر شده است.

همتیان از شرکت عقاب‌افشان به عنوان واحد صنعتی همراه و مسئولیت‌پذیر نام برد و افزود: این واحد صنعتی بزرگ وعده داده امسال ۴۰۰ شغل جدید در استان ایجاد کند.

معاون استاندار سمنان از آمادگی استانداری سمنان و دولت تدبیر و امید برای حمایت بیشتر از تولید و اشتغال خبر داد و اضافه کرد: دولت یازدهم نگرش ویژه‌ای به بخش خصوصی دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان