طرح نوروزی پلیس استان سمنان از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح نوروزی پلیس با هدف برقراری نظم و امنیت، راهنمایی مسافران، پاسخ‌گویی به مطالبات مردم در حوزه‌های امنیتی، امدادگری از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ در استان ادامه دارد.

سردار روح الامین قاسمی در نشست خبری در فرماندهی انتظامی استان، افزود: بیش از پنج هزار پلیس با همه امکانات و تجهیزات در این طرح حضور دارند و به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد نیروهای پلیس استان سمنان در آماده باش کامل بسر می‌برند، اظهار کرد: نیروهای پلیس افتخاری و همیاران پلیس نیز در این ایام همکاری دارند.

سردار قاسمی با اشاره به شعار پلیس در اجرای طرح نوروز ۹۶، افزود: این طرح امسال با شعار آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه امنیت عمومی با مشارکت مردم امکان‌پذیر است، افزود: با افزایش مشارکت مردمی، موفقیت پلیس نیز در مأموریت‌ ها و اهداف خود بیشتر می‌شود.

وی ایجاد امنیت و سلامت شهروندان و مسافران نوروزی را یکی از مهم‌ترین اهداف طرح نوروزی عنوان کرد و گفت: از محورهای مواصلاتی استان سمنان سالانه میلیون‌ها مسافر به سمت حرم رضوی سفر می‌کنند و پلیس استان سمنان خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که امنیت و آرامش مردم برای پلیس خط قرمز محسوب می‌شود، افزود: اگر کسی بخواهد امنیت و آرامش را بر هم بریزد، با آن ها مقابله خواهیم کرد.

سردار قاسمی، از راه‌اندازی قرارگاه امام علی(ع) ویژه ایام پایانی سال و نوروز ۹۶ در استان خبر داد و گفت: در این قرارگاه، همه برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح نوروزی بررسی و پس از تصمیم‌گیری ابلاغ می‌شود.

۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد در این استان قرار گرفته و سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر مسافر از محور‌های مواصلاتی استان عبور می‌کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان