فعالیت حضوری برخی مدارس استان سمنان از ۴ بهمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان؛ محمد مهدی ملائیان، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان از حضور دانش آموزان برخی مدارس استان سمنان از چهارم بهمن ماه در کلاس های درس خبر داد.

وی گفت: براساس اعلام ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، از نظر شیوع ویروس کرونا، شهرستان های آرادان، سرخه و میامی در وضعیت «آبی» و بقیه شهرها در وضعیت «زرد» قرار دارند و محدودیت های کرونایی نیز متناسب با این رنگ بندی ها اِعمال خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حضور دانش آموزان و فعالیت مدارس استان سمنان را از روز شنبه ۹۹/۱۱/۴ این گونه اعلام کرد: تمام مدارسی که جمعیت دانش آموزی آنها زیر ۵۰ نفر بوده و در شهرهای «آبی» قرار دارند، به شکل حضوری فعالیت می کنند. همچنین کلاس های پایه اول و دوم ابتدایی تمام مدارس استان در گروه های ۱۰ نفره با حضور دانش آموزان تشکیل خواهد شد. درس های کارگاهی هنرستان ها نیز برای گروه های ۱۰ نفره دانش آموزی به صورت حضوری ارائه می شود.

ملائیان تأکید کرد: برگزاری کلاس های درس حضوری مدارس منوط به رعایت کامل و سختگیرانه شیوه نامه های بهداشتی و تمایل والدین دانش آموزان خواهد بود.

وی همچنین گفت: بقیه مدارس استان، برنامه های آموزشی خود را به صورت غیرحضوری و مجازی ارائه خواهند کرد و حضور کادر اداری و اجرایی این مدارس و کارکنان ادارات آموزش و پرورش استان در محل کار، به صورت دوسوّم می باشد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان