قیمت‌ کالاها در استان سمنان کمتر از میانگین کشوری‌ست

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار استان سمنان گفت : خوشبختانه قیمت‌ کالاها در استان سمنان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است که این امر نشان‌دهنده نظارت مناسب بر بازار است.

سیدمحمدرضا هاشمی در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان به خبرنگاران ایسنا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال ، نظارت‌ها در بازار استان تشدید شود تا مشکلی بابت این موضوع به وجود نیاید.

طرح نوروزی بازار از اواسط اسفند ماه آغاز خواهد شد که از تمام دستگاه‌ها انتظار داریم تلاش و کمک کنند تا این طرح به خوبی به انجام رسد.

خوشبختانه در زمینه تامین کالای اساسی مشکلی وجود ندارد و اقلام به مقدار کافی در استان موجود است.

در بحث قیمت کالاها، خوشبختانه قیمت‌ها در استان سمنان از سطح میانگین کشوری پایین تر است که این امر نشان دهنده وجود اصناف خوب و منصف و نظارت مناسبت مسئولین مرتبط است.

استاندار سمنان در ادامه ضمن قدردانی از سازمان جهاد کشاورزی استان به‌دلیل انجام نظارت دقیق‌ در بازار خواستار پیگیری جدی این سازمان در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز استان شد.‌

با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز، علاوه بر برگزاری جلسات منظم و مستمر تنظیم بازار، باید بازدیدهای میدانی در تمامی شهرستان‌های استان به انجام رسد.