مادر شهید بهرامی در جوار فرزند دلاورش به خاک سپرده شد

مادر شهید بزرگوار خلیل‌الله بهرامی با حضور پرشور مردم و مسؤولان در جوار فرزند دلاورش به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان، مادر شهید بزرگوار خلیل‌الله بهرامی ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان سمنانی و در فضایی آکنده از غم و اندوه در جوار فرزند دلاورش به خاک سپرده شد.

مردم سمنان در نهایت تأسف و تأثر و با چشمانی اشک‌بار اما تسلیم‌شده برابر اراده الهی، مادری مهربان و همسری فداکار، شادروان «معصومه شعبانی»، والده معلم شهید خلیل‌الله بهرامی را بدرقه خانه ابدی کردند.

مراسم تشییع پیکر پاک این بانوی بزرگوار و مجاهد اسلام، از خیابان طالقانی مقابل بانک مسکن به سمت آرامگاه ابدی‌اش واقع در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار شد.

در این مراسم، شمار زیادی از مردم قدرشناس سمنان، مسؤولان استانی و شهرستانی، معاون آموزش متوسطه و شماری از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان، مدیریت، معاونان و کارکنان هنرستان فنی شهید بهرامی سمنان به همراه هنرآموزان و دانش‌آموزان این واحد آموزشی حضور داشتند و به پاس سال‌ها مجاهدت خالصانه شهید بهرامی، برای از دست دادن والده این مرد رشید اسلام گریستند.

در این مراسم، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر پیکر مطهر بانو شعبانی نماز میت خواند و سپس آیین تشییع پیکر تا خانه ابدی وی برگزار شد.

به گزارش فارس؛ مراسم تذکر مردانه این مرحوم دیشب بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار و همچنین مراسم سوم و هفتم آن عزیز سفر کرده (مردانه و زنانه) روز دوشنبه، بیستم دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در همان مکان برگزار خواهد شد.

در اجرای طرح سراسری سفره های آسمانی در سمنان (هدفمندسازی اطعام و نذورات)، تمامی هزینه های مراسم اطعام رحلت جانسوز والده شهید بهرامی، جهت معیشت ایتام و نیازمندان به موسسه« راه آسمان » اختصاص یافت.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان