مسابقات بین‌المللی بدمینتون در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری دومین مسابقات بین‌المللی بدمینتون در سمنان در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته در استان سمنان، ۸ هزار و ۳۰۵ فقره وام ازدواج پرداخت‌ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان، فرزاد فتاحی در بیست و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان و نخستین جلسه این ستاد در سال ۹۶ در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: از همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو در شهر سمنان که با حضور ۱۳ کشور خارجی و ۲۰۰ ورزشکار به مدت چهار روز برگزار شد، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی تصریح کرد: یکی از بی‌نظیرترین مسابقات بین‌المللی در کشور در شهر سمنان برگزار شد و به گواه مسؤولان فدراسیون و وزارتخانه و رؤسای فدراسیون‌های کشورهای مختلف که در این برنامه حضور داشتند؛ این مسابقات را در سطح مسابقات جهانی دیدند؛ چون همه امکانات بسیج شده بودند تا بهترین میزبانی در سمنان صورت گیرد و این نیز نوید روزهای خوبی برای استان سمنان است که در آینده‌ای نزدیک میزبانی‌های بیشتری داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: با موفقیتی که در برجام به وجود آمد، حضور کشورهای خارجی در کشور ایران رشد چشمگیری داشت و مراودات بین‌المللی توسعه بسیار خوبی را در عرصه ورزش به همراه داشت و حاصل آن حضور کشورهای خارجی در شهر سمنان است که یک اتفاق تاریخی و خوب برای ما در سال ۹۶ بود.

فتاحی بیان کرد: در شهریورماه سال جاری دومین مسابقات بین‌المللی بدمینتون برگزار می‌شود که رشته بدمینتون در استان سمنان جزو رشته‌های نخست کشور است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که بین ۱۰ تا ۱۲ کشور خارجی شهریورماه در استان سمنان حضور داشته باشند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان