مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان استان اعلام شد

سمنان- ایرنا – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۶۱ نقطه این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری روز پنجشنبه در گزارشی به ایرنا افزود: راهپیمایی مردم استان در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در ساعت های مختلف روز جمعه و از ۸:۳۰ تا ۱۲ برگزار می شود.
وی با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان ساعت ۱۰ صبح از میدان سعدی به سوی میدان امام خمینی (ره)- مسجد امام- میعادگاه نماز جمعه، سرخه ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولی عصر (عج) به سوی حسینیه شهداء و مهدیشهر ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام خمینی(ره) به سوی مصلی نماز جمعه برگزار می شود، اظهار کرد: این راهپیمایی در درجزین ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد قائم آل محمد (عج) به سوی مصلی نماز جمعه و در شهمیرزاد ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد اعظم دروازه به سوی میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
قند هاری با بیان این که راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گرمسار ساعت ۱۰:۳۰ از میدان انقلاب به سوی میدان امام خمینی (ره) انجام می شود، گفت: راهپیمایی آرادان ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد صاحب الزمان(عج) به سوی مصلی نماز جمعه و ایوانکی ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) به سوی مسجد جامع برگزار می شود.
وی ساعت راهپیمایی در شاهرود را ۹:۳۰ از خیابان امام خمینی (ره) به سوی مصلی نماز جمعه، بسطام ساعت ۱۰ از امامزاده محمد به سوی مصلی نماز جمعه، بیارجمند ساعت ۱۱ ازمیدان قدس به سوی مصلی اعلام و اضافه کرد: مردم کلاته خیج ساعت ۱۱ از میدان امام حسین (ع) به سوی حسینیه اعظم و مجن هم ساعت ۱۰ از گلزار شهداء به سمت مسجد امام حسین (ع) راهپیمایی خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به این که راهپیمایی ۲۲ بهمن در رویان ساعت ۱۱ از مقابل شهرداری به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیریه دامغان ساعت ۱۰ از مسجد جامع به سوی میدان شهدا و در میامی ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می شود.
قند هاری با بیان این که مردم دامغان ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سوی میعادگاه نماز جمعه، مصلی امام خمینی(ره)، کلاته رودبار ساعت ۱۰:۳۰ ازمیدان امام خمینی به گلزار شهدا و روستای جزن ساعت۹:۳۰ پایگاه بسیج به سمت سالن ورزشی راهپیمایی می کنند، افزود: این راهپیمایی در دیباج هم ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام خمینی (ره)به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) قلعه آغاز می شود.
وی تصریح کرد : راهپیمایی در لاسجرد شهرستان سرخه هم از میدان شهید بهشتی به سمت امامزادگان سید رضا(ع) و سید علی اکبر(ع) و در بیابانک ساعت ۸:۳۰ نیز از مسجد محله به سمت مزار شهدای روستا برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سال جاری در ۴۱ روستا و بخش های این استان برگزار می شود، افزود: این راهپیمایی در روستاهای خورزان، مهماندوست، مومن آباد، خانخودی، قلعه بالا، احمدبالا، طرود، قهج علیا، قهج سفلی، زرگر، میغان، قلعه نوخرقان، گلستان، مزج، جیلان، ابر، دشت شاد، قوشه دگرمان، کرنگ، حق الخواجه، کلاته اسد، محمدآباد، حسین آباد کالپوش، نام نیک، ری آباد، نردین، فرومد، رضوان، کردآباد، هونستان وکوهان، بکران، باغچه، طلوبین، فولاد محله، چاشم، کهن آباد و رکن آباد هم برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان