میزبانی سمنان از مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور

سمنان مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور را در سال ۹۶ میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا بختیاری رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان سمنان گفت : بیلیارد ازجمله ورزش‌های سالنی نیست و در فهرست ورزش‌های باشگاهی قرار دارد.

غلامرضا بختیاری افزود : پیگیر هستیم تا سالنی برای ورزش بیلیارد در استان سمنان فراهم کنیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی در تشریح مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ برای ورزش بیلیارد استان تصریح کرد : بعد از سال‌ها که رشته بیلیارد فعالیتی نداشت، از زمانی که مسؤولیت این هیأت را بر عهده گرفتیم، تلاش کردیم تا دو مسابقه استانی برگزار کنیم و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام داشته باشیم.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان سمنان با تأکید بر اینکه اعزام به مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۱ سال در رشته اسنوکر انجام شد، افزود : ابوالفضل عرب ‌سرهنگی از سمنان عضو تیم ملی بیلیارد کشور شد.

بختیاری با اشاره به فعالیت ۱۵ باشگاه بیلیارد در استان سمنان اظهار داشت : چهار باشگاه در گرمسار، سه باشگاه در سمنان، یک باشگاه در سرخه، یک باشگاه در مهدی‌شهر، سه باشگاه در دامغان و سه باشگاه هم در شاهرود فعال‌ هستند.

وی با اشاره به بیمه ورزشی فعالان رشته بیلیارد خاطر نشان کرد : بیمه ورزشی رشته بیلیارد هم مانند سایر رشته‌های ورزشی بوده و بیلیارد رشته به‌ نوعی تفریحی است و علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور را سال ۹۶ در استان سمنان برگزار خواهیم کرد، افزود : این اتفاق برای اولین بار در عمر بیلیارد استان سمنان خواهد افتاد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان