نان در ماه رمضان گران نمی شود

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان گفت: قیمت نان‌ از سال ۹۳ تغییر نکرده است و تا پایان ماه رمضان نیز با قیمت‌های فعلی عرضه خواهد شد.

رجبعلی جعفریان رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به اینکه ۷۰۰ واحد نانوایی در استان سمنان وجود دارد، گفت: ۱۳۰ نانوایی در سطح شهرستان سمنان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان در خصوص افزایش ساعت کاری نانوایی های استان اظهار کرد: ساعت کاری نانوایی ها در سطح استان چند ماهی است که افزایش پیدا کرده است و در ماه رمضان هم به همین منوال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نان سنگک به صورت تمام وقت در ماه رمضان پخت خواهد شد، افزود: نانوایی های لواش و بربری صبح ها یک ساعت پخت خواهد شد در حالی که ظهرها پخت ندارند، بعدظهرها یک ساعت زودتر پخت خود را شروع خواهند کرد.

جعفریان با اشاره به اینکه قیمت نان‌ از سال ۹۳ تغییر نکرده است، اظهار کرد: نان تا پایان ماه رمضان با قیمت‌های فعلی عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان همچنین تصریح کرد: نانوایی های آزاد پز بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری می کنند و می توانند افزایش قیمت داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان در تامین آرد با مشکلی مواجه نیست، گفت: آردهای نانوایی ها از کارخانه های استان تامین می شود که تاکنون با کمبود مواجه نبوده ایم.

جعفریان، کم فروشی و پایین بودن کیفیت نان را عمده ترین تخلف نانوایی ها در سمنان برشمرد و گفت: با افزایش واحدهای نانوایی، میزان پخت نان این واحدها کاهش یافته است که برای جبران آن به انجام برخی تخلفات روی می آورند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت هر گونه تخلف با شماره ۱۲۴ و اتحادیه نانوایان تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایت آن ها رسیدگی شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان