نمایشگاه صنعت ساختمان‌سازی در سمنان برگزار می‌شود

ابوالفضل دربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در سمنان اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان‌سازی شهریورماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت صنعت ساختمان‌سازی گفت: ایجاد تحرک در این بخش، سبب فعال‌شدن بسیاری از صنایع وابسته به این صنعت و در نتیجه ایجاد تحرک در اقتصاد کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان سمنان مشارکت و حضور موثر واحدهای تولیدی و فعالان این صنعت در این نمایشگاه را به سود فعالسازی این صنعت در کشور و استان دانست و افزود: صنعت ساخت و ساز از جمله صنایعی است که راه افتادن آن، به ایجاد تحرک و رونق در بسیاری از واحدهای مرزتبط با این بخش می‌انجامد.

دربانی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی استان سمنان آمادگی دارد فضاهای موجود را با هدف معرفی و شناساندن بیشتر توانمندی‌های این استان در اختیار صنایع و دستگاه‌ها قرار دهد، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه یکی از مهمترین راه‌های بازاریابی در سطح گسترده است.

وی با بیان اینکه افراد در فضای نمایشگاهی است که در مدت زمان کوتاهی، همه نیازمندی‌های خود را در دسترس می‌بینند، خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنیم که فرهنگ برپایی نمایشگاه‌ها در سطح گسترده‌ای در سطح کشور نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان سمنان از آمادگی این شرکت برای همکاری با فعالان تولیدی و صنعتی استان برای نمایش و عرضه تولیدات و توانمندی‌های خود خبر داد.

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و… بسیاری دارد، اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی استان سمنان فضای مناسبی برای معرفی این ظرفیت‌ها در سطح ملی و استانی است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان