همایش ۵۰۰۰ نفری سپاس معلم در سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از برگزاری همایش ۵ هزارنفری سپاس معلم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا عامریان عصر امروز در دیدار با فرماندار سمنان اظهار داشت: این همایش با حضور دانش آموزان تشکیلاتی سراسر استان سمنان در مرکز این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آئین سپاس معلم از کار ویژه‌های سازمان دانش‌آموزی است که هرساله در این ایام برگزار می‌شود اضافه کرد: دانش آموزان تشکیلاتی استان سمنان مهارت‌های تشکیلاتی خود را در این روز به نمایش می‌گذارند و در آئینی ویژه از معلمان خود تقدیر می‌کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به اینکه این همایش بزرگ در هفته دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود عنوان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ولایت و سالن ورزشی الغدیر سمنان برای برگزاری این همایش بزرگ در نظر گرفته‌شده است.

عامریان با اشاره به اینکه از مسئولان برجسته کشوری برای حضور در این آئین دعوت می‌شود افزود: بدون شک همکاری فرمانداری سمنان در برگزاری این آئین می‌تواند منجر به افزایش کیفیت برگزاری آن شود.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های این سازمان در سال تحصیلی گذشته و جاری بیان کرد: دانش آموزان استان سمنان در آخرین اردوی ملی پیشتازان و فرزانگان کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران که شهریورماه سال گذشته برگزار شد؛ خوش درخشیدند و در این میان تعداد زیادی از دانش آموزان شهر سمنان حضور داشتند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان اضافه کرد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، استان سمنان رتبه نخست را در دیگر استان‌های کشور ازنظر فعالیت سازمان‌های دانش‌آموزی در استان‌ها کسب کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان