هنرمند سمنانی در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان حضور یافت

سمنان – رئیس حوزه هنری استان سمنان از حضور هنرمند این استان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در بخش کاریکاتور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، داوود یاراحمدی درباره این کیفیت اعزام این هنرمند جوان، ابراز داشت: «رضا حمیدی مطلق» از هنرمندان عضو واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان به عنوان هنرمند منتخب رشته کاریکاتور در بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در سنندج شرکت کرد.

وی افزود: جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال در رشته های نقاشی، خوشنویسی(نستعلیق)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون، چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری(پوستر) به صورت کارگاهی از روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ در سنندج آغاز شده است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان همچنین گفت: این جشنواره از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و همراهی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تا ۱۷ شهریور ۹۵ در سنندج ادامه خواهد داشت.

یاراحمدی بیان داشت: خوشبختانه استان سمنان در زمره هنرهای تجسمی دارای ظرفیت های بی شماری است که شکوفایی هر یک از آنها نیازمند برنامه ریزی، آموزش و بها دادن به قشر جوان است که خوشبختانه این اقدامات در سال های اخیر صورت می پذیرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان