هواداران سمنانی یار دوازدهم ما باشند

مدیر عامل باشگاه هف سمنان گفت:هواداران سمنانی امروز در بازی خانگی مارا تنها نگذارند و به عنوان یاز دوازدهم تیم در ورزشگاه حضورپیدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالحسین وفا مدیر عامل باشگاه هِف سمنان پیش از دیدار حساس این تیم مقابل اروند خرمشهر در هفته پنجم و پایانی دور رفت مرحله دوم لیگ دو با اشاره به بازی حساس این تیم مقابل نماینده خرمشهرتاکید کرد:امروز بازی حساس و مهمی را در مقابل نماینده خرمشهر در پیش داریم که امیداواریم هواداران سمنانی پرشورتر از همیشه در ورزشگاه ولایت سمنان حضور پیدا کنند.

وفا در افزود :در یک هفته گذشته ،بازیکنان این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و می توانیم امروزبا حمایت هواداران سمنانی از این نبرد سخت پیروزو سربلند بیرون بیاییم تا دوباره به شرایط مطلوب در مسابقات بازگردیم.

وی با اشاره به اینکه در دور برگشت رقابت ها ۳بازی خانگی را پیش رو داریم افزود: با پیروزی در این بازی ،نماینده فوتبال استان گام بلندی را برای صعود به لیگ دسته یک برخواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه هف سمنان در پایان تصریح کرد:این تیم متعلق به همه مردم سمنان است و امیداواریم با حمایت آنها در این چند بازی باقی مانده جشن صعود به لیگ دسته اول را برگزار کنیم.

گفتنی است،هف سمنان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت سمنان میزبان اروند خرمشهر است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان