واحدهای اقامتی استان سمنان به مسافران ۲۰ درصد تخفیف می دهند

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: واحدهای اقامتی استان سمنان به مسافران و گردشگران، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

به گزارش مرآت، مریم سلمانیان افزود: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، واحدهای اقامتی استان سمنان به مدت یک هفته خدمات خود را با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌کنند.

وی افزود: ارائه این خدمات با هدف جذب هر چه بیشتر گردشگر به استان، فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای مسافران و زائران حرم مطهر رضوی و …. انجام می‌شود.

سلمانیان با اشاره به فعالیت ۱۹ واحد اقامتی در استان سمنان گفت: در این استان، ۱۱ هتل، دو هتل آپارتمان، یک متل و پنج مهمانپذیر فعال هستند و در مجموع این واحدها ظرفیت پذیرش یک هزار نفر را به صورت روزانه دارند.

وی افزود: ۲۷ خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی نیز در استان سمنان به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، به صدا درآمدن زنگ گردشگری در مدارس، اجرای رژه تاکسیرانی با همکاری راهنمایی و رانندگی با شعار گردشگری برای همه- همه برای گردشگری در داخل شهر دامغان و … را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته گردشگری در استان سمنان اعلام کرد.

از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)روز ۲۷ سپتامبر مصادف با ششم مهر ۹۵ به عنوان روز جهانی جهانگردی نامگذاری شده و «گردشگری برای همه، همه برای گردشگری» شعار امسال گرامیداشت هفته گردشگری در ایران است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان