وضعیت ترافیک جاده ها از ۶ الی  ۱۱ شهریور

ایمان محرابی‌نیا، مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع است.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال

وی اظهار کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا، محدوده کندوان، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مجلار نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای آزادراه، از ترافیک سنگین در محور هراز (جنوب به شمال) محدوده های پلور‌، آب اسک‌، حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو خبر داد.

محرابی‌نیا همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند و در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلدشت، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

محدودیت ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور

محرابی‌نیا گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴روز جمعه مورخ از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۰۷ از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۸ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۸ از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۰۹ و ۹۹/۰۶/۱۰ تا ساعت ۲ بامداد روز های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۹۹/۰۶/۰۹ و ۹۹/۰۶/۱۰ تا ساعت ۲ بامداد روز های بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد در جاده سلفچگان-قم و محور آستارا-اردبیل

وی اظهار داشت: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه پیشِ رو ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه پیش‌ِ رو ممنوع است.

محرابی‌نیا اظهار‌ کرد: در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم، تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۹ شهریور ‌ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان