پروژه ۲بانده شدن سمنان – فیروزکوه تکمیل می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه از در دستورکار قرار گرفتن تکمیل پروژه دوبانده شدن محور سمنان – فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، علی‌محمد مویدی‌زاده امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستا اروانه سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی به افتتاح پروژه‌های بهسازی،برق و همچنین دهیاری اروانه اشاره و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در طول سه سال عمر خود خدمات شایسته و ارزنده‌ای در بخش روستاها و توسعه و آبادانی مناطق محروم داشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام افزود: برجام پایانی بر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و گشایش در سطح روابط بین‌الملل با جوامع جهانی بود و این مهم یکی از بی‌نظیرترین دستاوردهای دولت بعد از انقلاب اسلامی بود.

مویدی‌زاده تصریح کرد: برجام سایه شوم جنگ را از کشور دور کرد و امروزه شاهدیم که پروژه‌های ایران هراسی دشمنان و استکبار جهانی با شکست روبرو شده است .

وی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در ایران خاطرنشان کرد: با افزایش سطح روابط سیاسی و دیپلماسی زمینه‌های گشایش اقتصادی فرآهم شده است

سرپرست فرمانداری سرخه گفت: جاده دوبانده سمنان به فیروزکوه نیز در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده با احداث این مسیر مواصلاتی، راه دسترسی روستائیان افتر و اروانه به مرکز شهرستان و استان نیز تسهیل خواهد شد.

مویدی زاده همچنین خاطرنشان کرد: مشکلاتی در بحث راه و ترابری روستای اروانه وجود دارد که یکی از مطالبات به حق روستائیان اروانه است که هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت تا در اعتبارات ماده ۱۸۰ تملک و دارایی سرمایه شهرستان، اعتباراتی برای بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز مسیر ورودی روستای اروانه تا خود روستا در نظر گرفته شود.
به گزارش ایسنا؛ در این سفر پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای اروانه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و ساختمان دهیاری با اعتبار ۶۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان