چهارمین جشنواره «هبه» با شعار فصل همدلی در سمنان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از برگزاری چهارمین جشنواره «هبه» با شعار فصل همدلی و با هدف جمع‌آوری و توزیع کالاها و لوازم منزل برای اهدا به نیازمندان در شهر سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، حمیدرضا پیوندی اظهار داشت: جشنواره «هبه» تا ۲۵ اسفندماه در سازمان مدیریت پسماند در حال اجراست.

وی افزود: این جشن در مکان پارک ۱۷ شهریور و از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با مشارکت کمیته امداد و شهرداری برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان عنوان کرد: تلاش ما بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و جلب مشارکت‌های مردمی به‌منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان است که امیدواریم محقق شود.

پیوندی با اشاره به اهداف اصلی برپایی این جشنواره، اظهار کرد: ترویج فرهنگ و روحیه بخشندگی، کمک به نیازمندان، تشویق عموم به مشارکت معنوی، ترویج روحیه جهادی در بین آحاد جامعه برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: ایجاد حس رضایت خدمت داوطلبانه، جهت‌دهی افکار و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه و اقتصاد مقاومتی، ایجاد انسجام، مشارکت و هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌ها و ارگان‌های مشارکت‌کننده، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در بین نیازمندان و ایجاد حس نوع‌دوستی از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به برگزاری این جشن در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: این جشن از سال ۹۲ در سمنان برگزار شده و با همراهی و همدلی و استقبال بی‌نظیر همشهریان همچنان در برپا می‌شود و امیدواریم در سال‌های آینده نیز به شیوه‌های متنوع و شاد ادامه یابد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان