کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت دولتی در استان سمنان عرضه می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح ضیافت ماه رمضان از ابتدای خرداد تا پایان این ماه در استان خبر داد و گفت: در این طرح کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت دولتی در استان سمنان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید حسن میرعماد صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این طرح باید اتاق اصناف کلیه شهرستان‌ها فهرست واحدهای صنفی منتخب برای توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد را به مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت ارسال کنند.

مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه از اجرای گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های مرتبط با توزیع کالاهای طرح ضیافت خبر داد و افزود: این گشت‌ها با هماهنگی جهاد کشاورزی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و دستگاه‌های مرتبط «تعزیرات، اصناف، صنعت و معدن و تجارت» در طول ایام ماه رمضان انجام می‌شود.

مسعود طاهریان به برخی قیمت کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، گوشت منجمد قرمز و گوشت مرغ منجمد برای مصرف‌کننده اشاره کرد و گفت: مصرف‌کننده‌ها می‌توانند این کالاها را در ایام اجرای این طرح به قیمت دولتی مصوب خریداری کنند.

وی افزود: میزان قیمت شکر در این طرح را ۲۷ و ۵۰۰ ریال عنوان کرد و گفت: این کالا از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت برنج اروگوئه را ۲۶ هزار و برنج سفید را نیز ۲۷ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام نیز از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع می‌شود.

طاهریان قیمت مرغ منجمد را ۵۸ هزار ریال و همچنین گوشت قرمز منجمد را نیز ۲۳۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام از سوی پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: تمام واحدهای صنفی و فروشگاهی برای تأمین و عرضه اقلام شامل خرما، پنیر و روغن می‌توانند با مدیریت تعاون روستای استان هماهنگی لازم را انجام دهند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان