۱۴۳ محصول واحدهای فناوری و دانش‌بنیان در فن‌بازار سمنان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا، زهره ولی کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان گفت: ۱۴۳ محصول از واحدهای صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سامانه فن‌بازار منطقه‌ای استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، زهره ولی روز پنجشنبه به رسانه ها بیان کرد: تاکنون ۸۳ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شده است.

وی افزود: ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور درسایت http://semnan.techmart.ir به ثبت رسیده است.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۷۴ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: صاحبان واحدهای فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات در سامانه ثبت‌نام کنند.

ولی با اشاره به فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی، تصریح کرد: سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

وی بیان کرد: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

ولی افزود: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون، کارگزاری فن بازار منطقه‌ای استان بیش از ۱۰۰ مورد نیاز فناورانه واحدهای صنعتی را شناسایی و ۲۰۰ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را منعقد کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان