برپایی نمایشگاه عکس سوگواره مهر محرم در سمنان

دبیر اجرایی سوگواره عکس مهر محرم از برپایی و افتتاح نمایشگاه آثار این سوگواره با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در روز شنبه هفته آینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، میثم قدس پور که به همراه حجت الاسلام والمسلمین فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان شرکت کرده بود افزود: این نمایشگاه ساعت ١٨:٣٠ روز شنبه سیزدهم بهمن در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش می یابد.
وی با اشاره به دعوت از آیت الله سیدمحمد شاهچراغی برای شرکت در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس مهر محرم در دو گالری مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا و تا ١٨ بهمن دائر خواهد بود.
دبیر اجرایی سوگواره عکس مهر محرم گفت: در این نمایشگاه ١٢٠ قطعه عکس در سه بخش استان سمنان، ملی و بین الملل در معرض دید دوستداران هنر عکس و هنر عکاسی مرتبط با محرم و اربعین قرار می گیرد.
نمایشگاه عکس مهر محرم عصرها از ساعت ١۶ تا ٢٠ برای بازدید گشوده است و آیین اختتامیه این سوگواره و تجلیل از برترین ها نیز چهارشنبه ١٧ بهمن در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار خواهد شد.