تمدید ثبت نام در جشنواره امتنان از گروه‌های کار استان سمنان

به گزارش ایرنا، اسماعیل غنیان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان برای حضور در جشنواره امتنان امسال تا پایان آذر تمدید شد.

غنیان روز سه شنبه به رسانه ها افزود: زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir از روز چهارشنبه چهاردهم آبان آغاز شد و تا پایان آذر امسال تمدید شد.

وی بیان کرد: کلیه گروه های مخاطب، بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی، خدماتی وکشاورزی استان سمنان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه و واحد نمونه در سامانه امتنان اقدام کنند.

غنیان افزود: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کار نمونه و واحد نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با قدردانی از جامعه کار و تولید استان گفت: این قشر در شرایط شیوع گسترده کرونا و با وجود خطر ابتلا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند کادر درمان، در خط مقدم نبرد با تحریم ها ایستادند و با تامین کالاها و اقلام معیشتی مردم نقش مهمی در کاهش نگرانی ها از کمبود کالاها ایفا می‌کنند.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در نظر دارد همانند سال های گذشته،امسال نیز جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان سمنان را برگزار کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید گفت: در جهت تحقق شعار سال و با توجه به شرایط فعلی جامعه و محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع کرونا، تمام تلاش برای برگزاری باکیفیت جشنواره به صورت منظم و بهینه با ترغیب جامعه هدف در راستای مشارکت در آن به کار گرفته می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک دستگاه های اجرایی و جامعه کار و تولید استان اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شود تا نخبگان جامعه کارگری برای ثبت نام ترغیب و شناسایی شوند.

استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان