جشن ۴۰ سال بهاری در سمنان برگزار می‌شود

جشن ۴۰ سال بهاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این جشن که بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است نهم بهمن در سمنان برگزار می‌شود.
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سمنان در نشست هماهنگی برگزاری این جشن با بیان اینکه دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال متفاوت از سال‌های گذشته است اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم و این مهم سبب شده تا جشن‌های دهه فجر حال و هوایی دیگر داشته باشد.
سمیه دیابی با بیان اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال باید با شور و نشاط بیشتری برپا شود افزود: دشمن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را تصور نمی‌کرد از این رو باید جشن‌های انقلاب امسال پرشورتر از گذشته باشد.
وی بر ضرورت برگزاری جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: جشن «۴۰ سال بهاری» نیز به مناسبت بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب و افزایش شور و نشاط در میان جامعه برگزار می‌شود.
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) گفت: جشن «۴۰ سال بهاری» با همکاری حوزه حضرت فاطمه (س) و سازمان تبلیغات اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.
دیابی گفت: جشن «۴۰ سال بهاری» نهم بهمن ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی در محل پارک سنگی برگزار می‌شود.