عرضه ۴۰ هزار عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان در شاهرود

شاهرود- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان ۴۰ هزار عنوان کتاب در ۴۰۰ هزار جلد برای فروش عرضه می شود.

به گزارش ایرنا، شعبانعلی آشوری روز یکشنبه در حاشیه نهمین نشست شورای اداری شهرستان شاهرود افزود: این عناوین شامل کتاب های دینی، علوم اجتماعی، علوم عملی، تاریخ و ادبیات، حقوق، فلسفه، پزشکی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و هنر خواهد بود.
وی از حضور ۲۲۰ ناشر در ۱۵۰ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این تعداد شامل ۱۳۲ ناشر مستقل، ۴۰ نمایندگی، ۴۰ ناشر به صورت متمرکز و هشت ناشر استانی است.
آشوری با اشاره به فروش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی نمایشگاه کتاب استان در سال گذشته، گفت: برای نمایشگاه امسال نیز پیش بینی می شود نمایشگاه با فروش سه میلیارد ریالی رو به رو باشد.
وی به علاقه مندان خرید کتاب توصیه کرد تا ۱۱ آذرماه با مراجعه به سامانه توزیع بن کارت به آدرس www.bon.tibf.ir نسبت به خرید آن اقدام کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اضافه کرد: افرادی که موفق به خرید بن کارت از طریق سامانه نشدند، می توانند آن را از شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه تهیه کنند.
آشوری همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری هم زمان با نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: بعد از ظهرها همزمان با ساعت فعالیت نمایشگاه، برنامه هایی چون رونمایی کتاب، نشست های ادبی، نقد کتاب و شعرخوانی اجرا می شود.
چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۴ تا ۱۹ آذرماه در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان