فراخوان چهارمین دوسالانه کتاب استان سمنان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از انتشار فراخوان چهارمین دوسالانه کتاب استان سمنان با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سوقندی، تجلیل از مولفان و محققان استان سمنان را از دیگر اهداف این دوسالانه ذکر کرد و افزود: در این فراخوان کتابهای تالیف شده در حوزه های کلیات، دین، فلسفه، روانشناسی، علوم اجتماعی، زبان، ادبیات، هنر، تاریخ و جغرافیا، علوم و فنون و کودک و نوجوان در دبیرخانه پذیرش خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در این فراخوان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و آسیب های اجتماعی در قالب بخش ویژه پیش بینی شده آمده است: در این بخش آثار مرتبط با این موضوع ها به صورت ویژه ارزیابی می شوند.

سوقندی گفت: در فراخوان چهارمین دوسالانه کتاب استان سمنان با تاکید بر اینکه پس از تفکیک موضوعی آثار دریافت شده، کمیته های داوری تشکیل خواهد شد اظهارداشت: اثر منتشر شده باید دارای مشخصات عمومی کتاب باشد، از هر عنوان کتاب، دو جلد ارسال شود و آثار ارسالی در سال ٩۴ و ٩۵ منتشر شده باشد،

وی یادآور شد: ارسال کپی متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است، آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد، محدودیتی برای ارسال تعداد عناوین و موضوعات وجود ندارد و تکمیل و ارسال فرم مشخصات به همراه آثار ارسالی ضروری است.

در این فراخوان تاکید شده آثاری پذیرفته خواهد شد که محل تولد نویسنده اثر استان سمنان بوده و یا ساکن استان باشد و آثار تولید شده در مراکز علمی و انتشاراتی استان و آثار مرتبط با استان نیز مورد پذیرش دبیرخانه خواهد بود، همچنین به آثار برگزیده ای که توسط بیش از یک نفر تألیف یا ترجمه شده اند تنها یک جایزه تعلق خواهد گرفت و به صاحبان آثار برگزیده، لوح تقدیر و جوایز ویژه دوسالانه تعلق می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مهلت ارسال آثار به این دوسالانه سی ام دیماه ٩۶ بیان کرد و گفت:نتایج و برگزاری مراسم این دوسالانه نیز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

دبیرخانه مرکزی این دوسالانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه های فرعی سمنان، بلوار قدس – مجتمع فرهنگی هنری گومش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان با شماره تماس ٣٣٣٢٠١١٢ است.

همچنین در شاهرود میدان کارگر – جنب فرمانداری – مجتمع فرهنگی و هنری مهر – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با شماره تماس ٣٣٣٣۴١٠۴ ، دامغان میدان ورزش – مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با شماره تماس ۵٢۴٢٧٩٧٣ ، گرمسار میدان شهید تفضلی – مجتمع فرهنگی و هنری خورشید تابان- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با شماره تماس ٣۴٢٢٣١٣٧ ، مهدیشهر میدان ورزش مجتمع فرهنگی و هنری نیستان – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر با شماره تماس ٣٣۶۴٣٠۴۵ ، آرادان خیابان ٢٢ بهمن – کتابخانه شهید فهمیده – نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان، سرخه بلوار بسیج- مجتمع فرهنگی هنری باران- اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سرخه با شماره تماس ٣٣٢٢۵۶۴٠ ، میامی خیابان امام رضا (ع) – شهرک امام – خیابان توحید- مجتمع فرهنگی و هنری میامی- اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی با شماره تماس ٣٢۶٢٣٣۵٠ به عنوان سایر دبیرخانه های فرعی این فراخوان اعلام شده است.

این دوسالانه توسط معاونت امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان