معرفی هتل گوت که مال سمنان ـ بهترین هتل سمنان

از بهترین هتل ‌های سمنان که می‌توانید در میان اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در سمنان بیابید، هتل گوت که مال است. این هتل یک هتل پنج ستاره است که در سال ۱۳۹۰ در یک بنای ۶ طبقه‌ با ۵۵ باب اتاق و واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز کرده است. واحدهای اقامتی هتل در طبقات دوم و سوم ساختمان جای گرفته‌اند. این هتل زیبا و مجلل به سالن‌های رستوران ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی و پارک آبی آن معروف است.
در این صفحه به معرفی جزئیات بیشتر در مورد هتل گوت که مال سمنان می‌پردازیم تا اگر قصد رزرو هتل در سمنان را دارید، بتوانید آن را با سایر هتل‌های شهر سمنان مقایسه کرده و در نهایت اتاق خود را رزرو کنید.

استخر و پارک آبی گوت که مال سمنان

هتل گوت که مال سمنان پنج ستاره، اولین مرکز اقامتی تفریحی در کشور است که در آن یک پارک آبی با امکانات کامل ایجاد گردیده است. پارک آبی گوت که مال با امکاناتی چون سرسره U، فضای اختصاصی کودکان، چاله فضایی، بومرنگ، سرسره‌های تند و کند، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ و آب درمانی، رودخانه آرام و دریاچه موج با ظرفیت ۵۰۰ نفر از بهترین مکان‌هایی است گه در آن می‌توانید به تفریح و تن آسایی بپردازید و خستگی سفر را از تن به در کنید.

امکانات هتل گوت که مال سمنان

ورودی هتل گوت که مال سمنان
از مهم ترین امکانات این هتل در فضاهای خصوصی و عمومی هتل می توان به امکان رزرواسیون آنلاین، بلمن، تالار های پذیرایی(تالار های پذیرایی یاس و ارکیده با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر میهمان)، پارکینگ اختصاصی، لاندری (انجام خدمات شستشو و خشکشویی البسه میهمانان)، دستگاه خودپرداز و امکان جابجایی و انجام هرگونه تراکنش های بانکی، سالن کنفرانس (امکان برگزاری انواع جلسات فرهنگی و اجتماعی)، کافی‌شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری، تالار عروسی، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی و پرینتر اشاره کرد.

منوی رستوران هتل گوت که مال

در رستوران هتل گوت که مال سمنان برترین غذاهای ایرانی و سنتی و فرنگی برای مهمانان مقیم هتل و شهروندان طبخ و سرو می‌شود. رستوران ایرانی واقع در طبقه اول با ظرفیت ۵۰۰ نفر وعده صبحانه و نهار را برای مهمانان محترم سرو می‌کند.
رستوران فرنگی هتل گوت که مال واقع در طبقه اول با ظرفیت ۵۰۰ نفر نیز برای وعده صبحانه و نهار پذیرای مهمانان محترم است. کافی‌شاپ واقع در لابی با ظرفیت ۵۰ نفر که در بدو ورود مهمانان به‌ دلخواه با نوشیدنی از آن‌ها پذیرایی می کند، از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است.

نظرات در مورد هتل و پارک آبی گوت که مال سمنان

در صفحه مربوط به هتل گوت که مال سمنان در وب سایت ایران هتل آنلاین، می‌توانید نظرات مربوط به این هتل را مطالعه و امتیازات این هتل را مشاهده کنید. این هتل از نظر پاکیزگی هتل و اتاق‌ها و همچنین از نظر موقعیت و دسترسی، امتیاز بالاتری را به نسبت سایر فاکتورها دریافت کرده است. در ادامه بیشترین امتیازات مربوط به عملکرد کارکنان، آرامش و راحتی، ارزش هتل نسبت به قیمت، امکانات و کیفیت غذا است.

کدام اتاق‌ها را می توانم در هتل چهارستاره گوت که مال سمنان رزرو کنم؟

اتاق سه تخته هتل گوت که مال سمنان

  • اتاق دو تخته دبل استاندارد: سایز اتاق: ۲۵ مترمربع، سایز تختخواب: ۱۸۰ سانتی متر، این اتاق قابلیت ۱ نفر اضافه دارد.
  • اتاق دو تخته توئین استاندارد: سایز اتاق: ۲۵ مترمربع، سایز تختخواب: ۹۰ سانتی متر، این اتاق قابلیت ۱ نفر اضافه دارد.
  • اتاق سه تخته استاندارد: سایز اتاق: ۳۰ مترمربع، سایز تختخواب: ۹۰ سانتی متر، این اتاق قابلیت ۱ نفر اضافه دارد.
  • اتاق چهار تخته: سایز اتاق: ۹۰ مترمربع، سایز تختخواب: ۱۸۰/۹۰ سانتی متر، این اتاق قابلیت ۱ نفر اضافه دارد.
  • سوئیت یک خوابه برای شش نفر: این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد.

قوانین رزرو هتل گوت که مال

  • اتاق‌ها همه روزه از ساعت ۱۴ به بعد به مهمانان محترم تحویل داده می‌شوند.
  • ساعت تخلیه اتاق همه روزه تا قبل از ساعت ۱۲ است.
  • پذیرش آقا و خانم تنها، صرفا با ارائه مدارک هویتی شامل کارت ملی، پاسپورت و یا شناسنامه امکانپذیر است.
  • پذیرش زوجین با صیغه نامه رسمی حاوی مهر برجسته امکان پذیر است.

آدرس و شماره تماس هتل گوت که مال

آدرس هتل: سمنان بلوار قائم، خیابان دانشگاه، مجموعه هتل و پارک آبی سمنان
شماره تماس: ۳۸ ۳۳۳ ۳۳۳ (۰۲۳) – ۲۰ ۶۳۹ ۳۳۳ (۰۲۳)

نحوه رزرو آنلاین هتل گوت که مال سمنان با ارزان ترین قیمت

وب‌سایت ایران هتل آنلاین همواره کمترین قیمت‌ها را گارانتی می‌کند. به این معنا که پایین‌ترین قیمت را برای هر هتل می‌توانید در این وب‌سایت بیابید و یک رزرواسیون و اقامت به صرفه را برای خود و هم‌سفرانتان رقم بزنید. خب حالا تنها کاری باید انجام دهید، جستجوی نام هتل گوت که مال سمنان در بخش جستجو در صفحه رزرو هتل است.
وقتی که به صفحه هتل هدایت شدید، می‌توانید تصاویر هتل، نظرات و امتیازات مربوط به هتل، امکانات هتل و همچنین اتاق‌های دارای ظرفیت خالی را برای بازه زمانی مورد نظر خود مشاهده کنید. در این جا می‌توانید از میان اتاق‌های در دسترس، رزرواسیون خود را با هماهنگی هتل و پرداخت آنلاین هزینه به پایان برسانید و بلافاصله به صورت آنلاین ووچر هتل را دریافت نمایید.
ضمنا فراموش نکنید در صورتی که از هتل‌ های سمنان استفاده کرده‌اید و تجربه اقامت خاطره انگیز را در هتل گوته که مال سمنان یا سایر هتل‌های سمنان داشته‌اید، با درج تجارب خود در قسمت نظرات، می‌توانید به سایر افرادی که به دنبال رزرو هتل در سمنان هستند کمک کنید.
این مطلب از مقاله معرفی هتل گوت که مال سمنان – بهترین هتل سمنان وبسایت ایران هتل آنلاین استخراج شده است.