پویش آماده باش میراث ماندگار ورزش همگانی

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان، امین قنبری، رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان از پویش آماده باش به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد و نقش این پویش در کاهش کم تحرکی جامعه را چشمگیر دانست.

وی افزود: پویش آماده باش از تاریخ ۱۰ مرداد همزمان با سراسر کشور در شهرستان سمنان نیز آغاز شد که پس از ۵۰ روز تلاش شبانه روزی اعضای این هیئت در تاریخ ۳۰ شهریور به ایستگاه آخر خود رسید.
رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان از پویش آماده باش به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد و گفت: با توجه به حجم محتوی تولیدی در این پویش و ایجاد بانک اطلاعاتی آموزشی گسترده در کمیته های مختلف، قطعا می توان از پویش آماده باش به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد که در طول تاریخ این هیئت همواره از این پویش و دیتاهای تولید شده آن می توان استفاده کرد.

قنبری خاطرنشان کرد:تمامی آثار ارائه شده در طول این پویش توسط این هیئت تولید و منتشر شده است که جا دارد از زحمات تمام اعضای هیئت و مربیان ارزشمندی که در تولید محتوی همکاری های لازم را با ما داشتند قدردانی نماییم.

وی افزود: این آثار شامل ۱۲۸ ویدئو آموزشی (حدود ۸۰۰ دقیقه)، ۷ موشن گرافی (سناریو های مختلف)، ۴۳ اینففوگرافیو ۱۶۰ صفحه بروشور آموزشی می باشد که در جهت آموزش رشته های متفاوت هیئت ورزش های همگانی توسط مربیان کمیته های مختلف این هیئت تولید و در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: در طول این مدت با برگزاری ۴۵ پخش زنده (لایو) اینستاگرام با حضور اساتید برجسته دانشگاه، مربیان، قهرمانان و مسئولین کشوری به بررسی و آموزش موضوعات مختلف ورزشی پرداخته شد.

قنبری همچنین از استقبال بیش از ۵۴۰۰ نفر از شهروندان در مسابقات، جشنواره ها و چالش ها خبر داد و گفت: در طول این پویش نسبت به برگزاری ۵۱ مسابقه مجازی شامل ۳۱ مسابقه بر پایه تعامل و ۲۰ مسابقه بر پایه فعالیت بدنی، ۵ جشنواره مجازی و ۱۷ چالش مجازی اقدام شد تا بتوانیم کم تحرکی را در بین اعضای خانواده کاهش دهیم که خوشبختانه بیش از ۵۴۰۰ نفر با ارسال ویدئو در مسابقات، جشنواره ها و چالش های مختلف شرکت نمودند که نشانگر توجه بالای شهروندان سمنانی به موضوع ورزش و سلامتی می باشد.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان سمنانی با استفاده از ویدئو های آموزشی موجود در شبکه های اجتماعی این هیئت به نشانی semnanhamegani همواره با ورزش کردن در محیط های مختلف علاوه بر کاهش کم تحرکی، بتوانند در مقابله با ویروس کرونا قوی باشند و همواره با ورزش بتوانیم جامعه ای سالم، شاد و تندرست داشته باشیم.

وی در پایان از تمامی کسانی که در طول این پویش با هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان در بحث تولید و انتشار محتوی همکاری داشتند علی الخصوص اصحاب رسانه که یاریگر این هیئت در انتشار محتوی تولیدی بودند، قدردانی و تشکر کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان